• Mikah

Campingtråden längtar efter våren !

Trollie. Grattis och ni kör nästan förbi här då.

• Mikah
    rosaid skrev 2010-11-06 17:30:46 följande:
    vi är i polaren o njuter...men någre grisar har repat husvagnen hemma så vi åker på fönsterbyte,,,,,,2 husvagnar,flera bilar,enlastbil o fönster på hus.....det var vad dom roat sig med i natt
    Varför kan inte folk låta ens saker vara.
  • Mikah

Nu har vi lämnat in vår husvagn på lagning. Vattenpumpen fungerade inte som den skulle. Inget tryck och inget varmvatten. Undrar om det finns nån ny vagn som fungerar från början. Detta felet har varit hela tiden som vi har haft den.

• Mikah

3kids. Välkommen hit. Jättekul med flera nya som gillar campingliv.

• Mikah

3kids. Inte jag men jag har för mig att någon i tråden har varit och åtminstone tittat där.

• Mikah

Välkommen mammiz77. Vi har också haft en sådan men bytte pga av våran hund. Låter lustigt men hon är lite lustig .
    Nu har maken tagit BE-kort och det borde jag med så nu har vi efter många om och men en Polar 620- 09.

• Mikah

Jag har varit på Lundegård och vi nära poolen och stranden och hade dessuton nära till toaletter. Eftersom campingen är stor blev det ju då en bit att gå till butiken och receptionen. Vi gillade den. men det var nog 3 år sedan vi var där.

• Mikah

SeTa, välkommen tillbaka. Är det motorbåt eller segel? Vi seglade när jag var tonåring och ibland vill jag byta men maken tycker att det är långsamt och jobbigt och nu är jag van vi husvagnen. Så tyvärr har jag inte mycket tips. Sjökort har man väl inte längre .

Mrseriksson. Klart man ska vara kräsen. Våran kädsel i vår 2009 liknar klädseln på första vagnen så den tyckte jag var fin förstås. Fast jag lyckades få gardiner och klädsel som eg inte "hörde ihop".

• Mikah
    MiaB72 skrev 2011-02-05 16:46:50 följande:
    Nån som varit på Tobiksviks camping i Simrishamn? Vi har funderat lite på den men när man kollar vad andra tycker så är det väldigt olika så nu kollar jag även här Lite längre ner finns ju även Borrbystrand.....
    Vi brukar vara där på midsommar och då är det ju förstås inte som det brukar men vi gillar den.Fint läge men i övrigt är det väl inget speciellt. Lekplats med hoppkudde.   Sedan är det gångväg till byn  som har mysiga uteserveringar och en liten hamn. Bredvid campingen finns både strand och friluftsbad. Dock ingår tyvärr intefriluftsbadet i campingpriset. Vill man shoppa kan man åka en lite bit tillbaka igen, till Kivik där man kan shoppa på musteriet och och på outleten
    www.kvalitetsoutlet.se
  • Mikah

jmmm. Våran recension var ganska lika. Jag hade inte hunnit läsa din innan jag skrev. Måste förresten lägga till att de som äger den är väldigt tillmötesgående och trevliga. Och att vi har aldrig stått på ordinarie platser utan på reservplatserna och de är rymliga och bra.

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !