Campingtråden längtar efter våren !
mrseriksson: jag tänkte kolla upp lite mer om den mässan först, sen får vi väl se. Inget vagnsbyte än iallafall för vår del men kanske annat skojjigt.
Vi måste tömma ur vår vagn o tvätta en sista runda innan den skall ställas in för året, men ja vi får se om vi hinner till helgen, jag drog ut en visdomstand igår o har ont o ska inte bära en massa, o så blir d kalas för gubben oxå i helgen. vI får se vad som hinns med helt enkelt. Tror vi drar lite på de omedvetet oxå för de känns så vemodigt att säsongen är över men ja de blir 4månader vi är av med henne för sen e de verkstad o förhoppningsvis försäsong igen som gäller
Föresten vi har några vänner som e sugna på o starta upp någon form av quickstopp/ ställplats o ev i kombination med några säsongsplatser. Nu undrar de lite om vad folk vill ha för standard osv. frågan finns på annat forum redan, men som vanligt tenderar ju trådarna på vissa forum till att spåra ut, skulle ni här inne kunna tänka er att hjälpa dem om jag kopierar in deras brev? de är inte själva medlemmar på fb nämligen o givetvis har ju vi redan hjälpt dem en bit på vägen med våra åsikter