Vi som har prematura sammandragningar
Tack Elaisa! Ja det känns som en stor dag, vi tänkte fira lite här! Nästa mål är 32+0!
Tack Elaisa! Ja det känns som en stor dag, vi tänkte fira lite här! Nästa mål är 32+0!
Grattis på födelsedagen elaisa!!! Det kan trots allt vara roligt att ha sin egen dag. Mauritz föddes två dagar före min födelsedag och jag är glad för det - det blir helt enkelt MER firande! Han blev dock lite förvirrad nu när han fyllde två år i höstas när niklas sjöng för mig, han trodde att han fyllde år igen!
Grattis anlo80 till din flicka! Vad härligt att det har gått så bra och att hon stannade så pass länge i magen!
Helenas83: håller tummarna för att du får ha din bebis på utsidan snart!!!
För mig tuffar det på 29+5 idag och det känns som om bebisen kommer stanna ett tag till. Om jag jämför med förra graviditeten då jag inte var heltidssjukskriven så mådde jag mycket mycket sämre i motsvarande vecka. Jag hade konstanta sammandragningar och fruktansvärt ont. Jag är så glad för att vila hjälper och tror faktiskt att jag kommer att slå 32+5 den här gången! Hoppas bara på att FK fattar detta och snart kommer med beslut...såhär 3 månader efter jag blivit sjukskriven.
kram till alla, ha en fin dag!