Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Hehehe... vilka stora bebisar! Herregud, ni har tryckt ut bebisar i storlek med var mina är nu nästan.. jag har jättesvårt att tänka mig det eftersom mina var så små..
Hehehe... vilka stora bebisar! Herregud, ni har tryckt ut bebisar i storlek med var mina är nu nästan.. jag har jättesvårt att tänka mig det eftersom mina var så små..
Jag är ju snittad, så så fort jag inte hade ont längre så var det ju fritt fram så att säga. Hade jag fött vaginalt så hade det nog berott mycket på hur ont jag haft efter o sånt. Nu hade vi sex efter ungefär 3 veckor. Hade det inte varit för att vi bodde på Neo dom första 2 ½ veckorna, så hade vi nog haft det tidigare.
Jag var extremt sugen på att köra igång, min lust var som vanligt och att kunna ha sex utan en enorm mage ivägen var paradiset! Min man ville ju inte alls dom sista månaderna eftersom han tyckte det var läskigt med barnen i magen, så vi hade en del att ta igen.
NU däremot börjar det bli krångligt eftersom vi har två killar som aldrig sover mer än 5 minuter typ.. Ja, på nätterna då, men hur pigga är vi då?!
våra killar har inte kolik (tack gode gud!) men dom har magont mellan varven o är väldigt ledsna. dom fiser som bara den vissa dagar och slutar gråta när väl fisen har kommit ut.
har ni provat att ha dom liggandes på magen en stund? om det underlättar o om dom gillar det? jag lägger oliver på magen är han verkar ha det kämpigt och han gillar det jättemycket. det kanske inte hjälper jättemycket vid kolik, men det kan kanske fungera lite...
Mina småkorvar.. lika som bär
Jag vågar knappt säga det.. men såhär nöjda bebisar som jag har idag, har jag inte haft på huuuuuuur länge som helst! Jag köpte Semper ersättning igår istället för NAN o gav dom hälften/hälften igår. Har bara gett Semper idag, och inget gnäll överhuvudtaget.. dom kan t.o.m. ligga o sova! Oliver som aldrig sover dagtid annars.. vad jag hoppas att detta håller i sig o att det är ersättningen som funkar!!