Inlägg från: längtan 80 |Visa alla inlägg
  • längtan 80

Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3

kul att ha någonting att göra sedan kan det vara bra att ha bjudbröd framöver. Problemet är att jag har bakat en hel del på sistonde men har inget i frysen *MUMS* men dessa bullar skall baske mig få ligga kvar tills andra äter upp dem och inte bara vi 2

• längtan 80

Liian: Jasg blir fortfarande förvånad av att höra prat om en fixerad eller inte fixerad bebis och snitt. Du kan absolut föda även om bebisen inte är fixerad, det är ingenting ovanligt.

letade upp en länk också:

http://www.niomanader.se/content.asp?ID=208

Har du fått höra någonting annat hos BM??

• längtan 80

Silje84.::: å vad jobbigt att gå över tiden, stackars dig. Hoppas verkligen att det sätter igång snart men vilketssom så är det inte långt kvar för dig Önskar att jag slipper det, 9 dagar kvar till Bf

Kramar

• längtan 80

Grattis Linnea!!! Hoppas att ammningen går bättre och bättre för dig, hör av dig till barnmorskan så ger de dig råd.

• längtan 80

GRATTIS PAINCAKE!!! vilken liten sötnos. Vad roligt att du hade en positiv upplevelse av förlossningen! kramar

• längtan 80

Tjena.

Jag är här också och väntar, BF på söndag. Längtar å väntar, lite förvärkar till och från men inte några mastodonta så att man blir på alerten.

Silje, trodde inte att de lät en gå mer än 14 dagar över?!  Skulle satt mig ner där å vägrat gå!!! Många kramar till dig.

• längtan 80

Grattis Lindai, vilken liten sötis!! men vilken lååååååååång förlossning. Hoppas att ni har det supermysigt. Kramar

Svar på tråden Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3