Goseplutt skrev 2010-12-08 22:18:17 följande:
Silje: Grattis, hoppas fröet håller sig kvar därinne!
Jag ska ta tag i att ringa barnmorskan för att börja med något preventivmedel igen nu när mensen kommit igång igen (ville ha det så), vet bara inte vad jag ska välja... ?! P-piller slutade jag med för att jag fick så mycket biverkningar så är inte jättesugen på det igen.
paincake: Krya på dig, trodde först att du oxå var gravid när jag läste att du spydde men sen läste jag vidare om kräkmonstret, bläää!
banan: Livia har heller aldrig haft napp men har nu börjat visa mer och mer intresse för det, dock försöker jag hålla henne borta från det nu, tycker det känns lite onödigt att börja nu?!
ja, väldigt onödigt!! vet itne om det var tillfälligt igår eller vad det var.. våra har varit så ovana vid napp att dom inte knappt vetat hur dom ska suga på den, men det kom han ju på snabbt igår.. känns dumt att neka honom den också när han var ås himla snuttig av någon anledning. o inatt när han vaknade så fick han nappen för vi ska sluta med nattmaten, o det accepterade han.. får väl se hur det blir, kanske bara var tillfälligt igår!