• Catrine

Ystad-tråden nr 18

Här är tråd nummer 18

• Svar på tråden Ystad-tråden nr 18
  • nallegubben
    fondue hamnen ??
    5 mars  lista:

Nallegubben
    Malme73
    Catrine
    Eva (Amine) 
    Beate
    FruVollmer
    Sandra
  • Catrine

Är det någon som bokar? Det är ju nästa fredag?

• orzia1

Hoppas ni får det skoj på middagen, själv åker jag o Idun på välbehövlig semester 1 v till sthlm den 2-9 mars

Har blingoparty imorgon kl 19, är det ngn som är sugen att komma så hojta till

*den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • malme73
    nallegubben skrev 2010-02-22 11:28:02 följande:
    Catrine: blir nog ditt uppdrag =)  jag vet inte ens vad restaurangen heter.
    Har du tid att boka???
    Roligt att vi blir några st även denna midda {#lang_emotions_laughing}

Själv tror jag att jag hittat problemet bakom min migrän... har inte haft migrän  el huvudvärk på 7 dagar nu... hoppas det håller i sig...
    Mina älsklingar M S F
  • Catrine

Jag har det lite körigt just nu. Mycket jobb och kurser samt en man som har lunginflammation och varit sjuk nu i 2 1/2 veckor. Jag är rätt slutkörd.......

malme73 skrev 2010-02-22 17:36:13 följande:

Har du tid att boka??? Roligt att vi blir några st även denna midda Själv tror jag att jag hittat problemet bakom min migrän... har inte haft migrän  el huvudvärk på 7 dagar nu... hoppas det håller i sig...
    Hmm - är du gravid eller har du bara bestämt dig för att sluta med prev.medel?
    orzia1 skrev 2010-02-22 11:34:23 följande:
    Hoppas ni får det skoj på middagen, själv åker jag o Idun på välbehövlig semester 1 v till sthlm den 2-9 marsHar blingoparty imorgon kl 19, är det ngn som är sugen att komma så hojta till
    ha det underbart skönt.
  • Catrine

Hamncafeet, 0411 - 155 35

Kolla så att det finns värme samt viner, läste just om att det var svinkallt därinne och att det fanns nå´t okänt vin för 345kr....
    Annars så tar vi väl Bröderna M eller nå´t annat då det verkar vara kanon. De har ju rätt goda desserter. Tror inte att det finns på Hamncafeet.

• malme73

Catrine: NEJ inte gravid, tänker inte ens den tanken längre.
    Men jag va hos tandläkaren. O hon laga ett hål som jag har haft i ca 5 år men man valt att inte röra det, då det ser likadant ut. Dock varit hos dom 5 gånger på 9 dagar. Fick en annan tandläkare igår, och hon hittade ett dolt håll.
    Så vet inte om det är en tillfällighet el om jag nu fått rätt mediciner...

Nallegobben: ringer du och kollar, ev bokar?

Catrine: va rädd om dig...

Ha en underbar dag i det soliga härliga väder vi har idag

Mina älsklingar M S F
Svar på tråden Ystad-tråden nr 18