• Catrine

Ystad-tråden nr 18

Här är tråd nummer 18

• Svar på tråden Ystad-tråden nr 18
  • malme73
    Catrine skrev 2010-04-13 09:40:35 följande:
    Alla är hjärtligt välkomna. Nu har S feber igen.....Amine: kan man få remiss till infektion eller måste alltid Vårdcentralen ta hand om allt? De gissar ju mest nu och säger hela tiden att det är virus. Men vi måste ju ha nå´t tokigt här hemma.... Har du nå´t bra råd?
    Men stackars Er. Skickar lite kramar... Hoppas att ni snart får bukt på era virus, infektioner mm har ni inte haft allt snart, stackare.

Vårkänslor i mass...
    Buffar på vår midda alt grillning hos Vollmer?

Önskar alla en underbar dag... kram

välkommen hit
    Mina älsklingar M S F
  • Catrine

Grillning hos Vollmer eller nå´t LISTA: Marianne nallegubben Catrine Eva Julia (Orzia) Malin Vollmer Ikväll ska Sara och Maria och Marckus till vårdcentralen, imorgon jag och på torsdag Kenny.... ljuvliga tider. Förväntansfull; tjejen heter Maria och är född 05

• Förväntansfull0406
    Catrine skrev 2010-04-13 15:21:32 följande:
    Grillning hos Vollmer eller nå´t LISTA: Marianne nallegubben Catrine Eva Julia (Orzia) Malin Vollmer Ikväll ska Sara och Maria och Marckus till vårdcentralen, imorgon jag och på torsdag Kenny.... ljuvliga tider. Förväntansfull; tjejen heter Maria och är född 05
    Haha, jag ska fråga Julia Hon går på nattugglan då??

Ha en bra dag idag tjejer. Själv ska jag njuta av vårsolen och två lediga dagar. {#lang_emotions_flower}
    Julia 040827 Albin 060320 Bebis Bf 100729
  • Fam Vollmer

Marianne
    nallegubben
    Catrine
    Eva
    Julia (Orzia)
    Malin Vollmer

Antar att listan skulle se ut nått sånt här.
    Här följer lite datum förslag så tar vi när så många som möjligt kan.
    15,16 maj......hmmmmm blev visst inte så många förslag. Men detta är om det bara e en helg som gäller annars kan vi ju kolla om det passar bättre en dag mitt i veckan.

• Cilija
    Catrine skrev 2010-04-13 15:21:32 följande:
    tänkte att maria va ett år äldre. fick för mig hon skulle börja förskolan nästa år. 
    tänkte att hon va 6 år i år.

hur ska ni göra catrine, ska de gå kvar på backa? hejja hedeskoga
    marckus e så söt, för nåna veckor sen tappa han sin vante i snön o jag kalla på han, han blev nog paff jag visste hans namn men o andra sidan såg han väl nog vi prata lite. oh han tacka så blygsamt. *söt unge*
  • malme73
    Har inget bestämt så båda passar för oss

Fam Vollmer skrev 2010-04-14 11:37:48 följande:
    MariannenallegubbenCatrineEvaJulia (Orzia)Malin VollmerAntar att listan skulle se ut nått sånt här.Här följer lite datum förslag så tar vi när så många som möjligt kan.15,16 maj......hmmmmm blev visst inte så många förslag. Men detta är om det bara e en helg som gäller annars kan vi ju kolla om det passar bättre en dag mitt i veckan.
    Igår spendera jag lite tid till hos folktandvården. Verka dock som hon ändrat inställning. Finns en duktig man där. Han hjälpte till igår och vad han nu kunde känna i mina rotkanaler så va där en som inte blivit riktigt fyllt, slog på 1mm. Så nu har jag något riktigt bakterie dödande. Han varka tveksam till att hon jag går hos ska göra detta jobb på mig. Skönt att där e någon som bryr sig om en.

Hoppas allt e bra med Er andra.

Hur går det hos Er Catrine???
    Mina älsklingar M S F
  • Catrine

Enligt Vårdcentralen är mina barn friska.....det är ju skönt. Men varför går jag hemma med sjuka barn???? Ja, de hade ju ingen bra förklaraing på det. Och kan därför inte hjälpa oss. Sara hade dock lite förhöjt CRP och var röd i öronen.

Mitt CRP samt HB var toppenbra, fast de tog bl a sköldkörtelprov samt två andra blodprover för att kolla varför jag mår så dåligt. Sedan visade det sig att jag är stressad. Ja, det tror väl självaste f*n.... sjuka barn och ringa till jobbet var och varannan dag och säga att man inte kommer....
    K gick idag. Han är också frisk enligt vårdcentralen. Så då måste vi ju vara hypokondriker.

Svar på tråden Ystad-tråden nr 18