Ystad-tråden nr 18
Här är tråd nummer 18
Här är tråd nummer 18
Grillning hos Vollmer eller nå´t LISTA: Marianne nallegubben Catrine Eva Julia (Orzia) Malin Vollmer Ikväll ska Sara och Maria och Marckus till vårdcentralen, imorgon jag och på torsdag Kenny.... ljuvliga tider. Förväntansfull; tjejen heter Maria och är född 05
Tossig text.
Marianne
nallegubben
Catrine
Eva
Julia (Orzia)
Malin Vollmer
Antar att listan skulle se ut nått sånt här.
Här följer lite datum förslag så tar vi när så många som möjligt kan.
15,16 maj......hmmmmm blev visst inte så många förslag. Men detta är om det bara e en helg som gäller annars kan vi ju kolla om det passar bättre en dag mitt i veckan.
amen, hur blev den texten..? hmmm
Enligt Vårdcentralen är mina barn friska.....det är ju skönt. Men varför går jag hemma med sjuka barn???? Ja, de hade ju ingen bra förklaraing på det. Och kan därför inte hjälpa oss. Sara hade dock lite förhöjt CRP och var röd i öronen.
Mitt CRP samt HB var toppenbra, fast de tog bl a sköldkörtelprov samt två andra blodprover för att kolla varför jag mår så dåligt. Sedan visade det sig att jag är stressad. Ja, det tror väl självaste f*n.... sjuka barn och ringa till jobbet var och varannan dag och säga att man inte kommer....
K gick idag. Han är också frisk enligt vårdcentralen. Så då måste vi ju vara hypokondriker.
C: tokigt de låter. Hur gör ni nu då ?