• Catrine

Ystad-tråden nr 18

Här är tråd nummer 18

• Svar på tråden Ystad-tråden nr 18
  • Catrine

Har gjort en Ystad-tråd nr 19. Den kan ni ju ignorera då det inte stängs trådar nu för tiden.....
    Lilla S är sjuk igen med feber och kräkhosta och snuva..... och mitt i allt detta har hon fått mask i magen. PYTON!!!!!

• malme73
    Catrine skrev 2010-04-11 16:56:04 följande:
    Har gjort en Ystad-tråd nr 19. Den kan ni ju ignorera då det inte stängs trådar nu för tiden.....Lilla S är sjuk igen med feber och kräkhosta och snuva..... och mitt i allt detta har hon fått mask i magen. PYTON!!!!!
    Men stackars Er... Hoppas att där är ett slut inom det närmaste.... kramizar till Er
    Mina älsklingar M S F
  • Förväntansfull0406

Hej hej. är detta en sluten tråd? eller kan man joina? Eftersom det är tråd nr 18 så har ni ju hängt ihop ett bra tag.

Julia 040827 Albin 060320 Bebis Bf 100729
  • orzia1
    Förväntansfull0406 skrev 2010-04-12 11:34:07 följande:
    Hej hej. är detta en sluten tråd? eller kan man joina? Eftersom det är tråd nr 18 så har ni ju hängt ihop ett bra tag.
    Välkommen hit Alla är välkomna
    *den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • Förväntansfull0406

Tack så mycket, tänkte det kunde vara kul att hänga i en tråd med tjejer som bor i samma kommun.

Vem är jag?? Namnet kanske kvittar? och SÄKERT finns det någon här som redan känner mig? haha, fast jag är verkligen inte hemlig här på fl, My heter jag. Bor i ystad med min man och två barn Julia och Albin och sen väntas en liten till i slutet på Juli, jag jobbar tre veckor till sen vankas långledighet, ska bli otroligt skönt och vi längtar jätte mycket efter denna lilla groda.

Mer spännande om mig finns inte att berätta *haha*

• Catrine

Alla är hjärtligt välkomna.
    Nu har S feber igen.....
    Amine: kan man få remiss till infektion eller måste alltid Vårdcentralen ta hand om allt? De gissar ju mest nu och säger hela tiden att det är virus. Men vi måste ju ha nå´t tokigt här hemma.... Har du nå´t bra råd?

• Cilija

Hej, ett tag sen.

Carine: stackars er, när ska det ta slut?

Wilmer har med hosta, igen, så trött på det...

Idag är vi lediga så än så länge går jag i pyjamas byxor sen göra oss klara o sen ner o mysa med mormor, min mamma då!!

Välkommen hit My...

Tror My's flicka och Catrines flicka känner varandra. går ju avd bredvid varandra...

ha d gott alla!!

Kram

• Förväntansfull0406
    Cilija skrev 2010-04-13 10:22:47 följande:
    Hej, ett tag sen.Carine: stackars er, när ska det ta slut?Wilmer har med hosta, igen, så trött på det... Idag är vi lediga så än så länge går jag i pyjamas byxor sen göra oss klara o sen ner o mysa med mormor, min mamma då!!Välkommen hit My... Tror My's flicka och Catrines flicka känner varandra. går ju avd bredvid varandra... ha d gott alla!!Kram
    Cecilia??? haha ett "ansikte" man känner igen det var ju kul! Hmm vem kan Catrines flicka vara mån tro?? Haha ystad är ju sååå litet

Föresten, min grabb har med varit sjuk! pang i söndags fick han 40 graders feber, helskumt! han verkar bli bättre. Men jösses var obehalgigt när de e sååå varma och andas fort. uscha.
Svar på tråden Ystad-tråden nr 18