Ystad-tråden nr 18
Här är tråd nummer 18
Här är tråd nummer 18
JA tummen upp för UTELEK !!!! barnen sysselsätter sej bäst där =)
Har gjort en Ystad-tråd nr 19. Den kan ni ju ignorera då det inte stängs trådar nu för tiden.....
Lilla S är sjuk igen med feber och kräkhosta och snuva..... och mitt i allt detta har hon fått mask i magen. PYTON!!!!!
catrine: Vad ska man säga ? Kämpa på !
Hej hej. är detta en sluten tråd? eller kan man joina? Eftersom det är tråd nr 18 så har ni ju hängt ihop ett bra tag. ![]()
Tack så mycket, tänkte det kunde vara kul att hänga i en tråd med tjejer som bor i samma kommun.
Vem är jag?? Namnet kanske kvittar? och SÄKERT finns det någon här som redan känner mig? haha, fast jag är verkligen inte hemlig här på fl, My heter jag. Bor i ystad med min man och två barn Julia och Albin och sen väntas en liten till i slutet på Juli, jag jobbar tre veckor till sen vankas långledighet, ska bli otroligt skönt och vi längtar jätte mycket efter denna lilla groda.
Mer spännande om mig finns inte att berätta *haha*
Alla är hjärtligt välkomna.
Nu har S feber igen.....
Amine: kan man få remiss till infektion eller måste alltid Vårdcentralen ta hand om allt? De gissar ju mest nu och säger hela tiden att det är virus. Men vi måste ju ha nå´t tokigt här hemma.... Har du nå´t bra råd?
Hej, ett tag sen.
Carine: stackars er, när ska det ta slut?
Wilmer har med hosta, igen, så trött på det...
Idag är vi lediga så än så länge går jag i pyjamas byxor sen göra oss klara o sen ner o mysa med mormor, min mamma då!!
Välkommen hit My...
Tror My's flicka och Catrines flicka känner varandra. går ju avd bredvid varandra...
ha d gott alla!!
Kram