• Catrine

Ystad-tråden nr 18

Här är tråd nummer 18

• Svar på tråden Ystad-tråden nr 18
  • Amine

Texel, får och får... Ingen aning.  Ladda väskan med lite mutor! Vi ska inte förrän 16

• Mammaijuli

Hej Allihopa!!

Hoppas ni alla mår bra där ute i mörkret!!
    Här är allt bra, men längtar mycket efter bebisen just nu.. drygt 6 v kvar!!{#lang_emotions_gravid}

Vi ska på Pippi idag kl 16. Aron har sett framemot teatern jätte länge o äntligen är dagen här {#lang_emotions_laughing}

Jag tror inte att de har någon försäljning av Popcorn mm på teatern.. så det får man nog ha köpt med sig innan.

Ha det bäst alla där ute!!
    Kram Maria

• Amine

Hoppas ni andra är lika nöjda med pippi som vi  -förutom Annikas synliga stringtrosor...

Middag "ute" och sen kaffe och Robinsson här hemma och vi kan summera ännu en härlig ledig dag. I morgon ska vi till mormor och morfars snöberg (all snö hamnade hos dom när det blåste och dom har nu gigantiska drivor). Hoppas att ni andra också har det gott!
  • nallegubben

Pippi va kanon !  (tyckte både Ab o Ja )

o vi satt på rad 7  så vi slapp se stringtrosorna *fniss*

Texel: jag kände nog igen vagnen =)))))))
    men såg inte er.

• texel

Nallegubben: Såg inte er heller. Konstigt tyckte jag tittade överallt och jag såg bara några få kända nyllen.

Hade en 2-åring som satt på en egen stol och sa inte ett knyst på hela tiden. Imponerade eftersom hon har myror i brallan annars. En stolt mamma kan man säga. Båda somnade dock i bilen direkt efteråt totalt färdiga.

• malme73
    {#lang_emotions_dreamer} hej hej... kikar inom här.

Tråden är rätt död... Kanske kan sparka igång den. Eller alla har fullt upp med jobb?

Varma hälsningar i ett snöit kaos...
    Mina älsklingar M S F
  • Amine

Klart vi kan behöva en spark! Börjar det inte bli dags att planera mamma träff snart?

• malme73
    Amine skrev 2010-01-27 20:37:22 följande:
    Klart vi kan behöva en spark! Börjar det inte bli dags att planera mamma träff snart?
    Håller med!

Jag startar en lista. Brukar ändå ta lite tid innan alla har kollat om dom kan?

Kommer med förslag på datum kör på fredagar för det är den dagen vi har kört på tidigare:

Februari den 27
    Mars den 19 el 26
    April den 23

Så har vi lite framförhållning...

Marianne: Mars den 26
    Mina älsklingar M S F
Svar på tråden Ystad-tråden nr 18