anuya77 skrev 2010-03-03 12:40:37 följande:
Jaha, då blir man inlagd i alla fall. Ett konkret beslut taget. Vet ej hur länge o vet inte om o när igångSättning sker nu, då barnläkarna vill förhala förlossningen så länge som möjligt.... Hatar ovissheten men känns ändå ok att nån tar sig an en. Läser vad ni skriver via telefonen men kommer nog inte kommentera. Ska heller inte tråka ut er med mitt Depp-snack. Kram
Stor kram till dig!!
Inte roligt att ligga på sjukhus, men det måste ändå kännas skönt att de har koll på dig och bebisen. Nu är det inte länge kvar tills du får träffa och gosa med honom!
Baypower skrev 2010-03-03 19:22:04 följande:
Åh, nu sitter världens sämsta mamma här med jätteångest. Är ensam hemma dessutom. Jag höll på att plocka ur diskmaskinen och helt plötsligt så börjar Felix gråta och då ser jag att han håller en kökskniv i handen(inte en vass utan en vanlig kniv som man äter med men ändå). Sedan dess har han gråtit och verkar ha ont i ögat. Jag har försökt titta men det syns ingenting. Nu har jag lagt honom och det verkar som om han är på väg att somna även om han gråter till ibland. Vad ska jag göra???? Jag tänkte att om han somnar så kanske det inte är så farligt och då får vi vänta till imorgon bitti. Vad tycker ni? Snälla, inga förmanande ord.......jag mår redan piss över detta.
Oj oj, en olycka händer så lätt!! Inte ska du klandra dig själv heller!
Han kanske råkade peta sig i ögat och det kan ju göra jätteont, det vet man ju själv. Men syns det ingenting och han slutar vara ledsen så är det nog ingen fara.