• Tezz81

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Vi som fått bebis/hade BF i September 2008 Del 7

Här är en tråd för alla oss som hade BF eller fick barn i Aug/sept 2008.

Här diskuteras högt och lågt och mycket!!!

Den enda regeln vi har är att vi respekterar varandra även om vi kanske inte alltid håller med varandra.
    Och självklart stöttar och peppar vi varandra när det behövs.

Så kliv in och blurra på.

BILDTRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m43307424.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m40494328.html (gammal)

FIKATRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m42045628.html

GULDKLIMPARNA
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m41430350.html

FACEBOOK:
    www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=51182415926

BLOGGAR:
    www.jenny5.blogg.se
    www.tobiq.blogg.se/nyblogg
    sabinesblogg.blogspot.com/
    skumling.blogg.se
    rackarungar.blogspot.com
    isis79.blogspot.com
    webmosterhelene.blogspot.com
    www.skralte.blogspot.com
    winnertaco.blogg.se
    hugo080810.blogspot.com
    klutt.blogspot.com
    www.MammaKiZnic.blogg.se
    trebanrsmamma.blogg.se
    carolinazenkert.blogspot.com
    www.freewebs.com/alexandraomma
    saliwi.blogspot.com
    enprinsenprinsessaochvi.blogspot.com/
    www.minimie-skrivkramp.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 10:29
    bloggalvin.wordpress.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-25 08:59
    Gamla Gravidtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m35934052.html

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m33623119.html

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m30846197.html

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m28258094.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-05 08:00
    NY FIKATRÅD Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m44546909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-27 15:17
    leelooos.blogg.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-30 08:42
    NY BILDTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m45917178.html
    Jonatan04, Linnéa08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-08 22:46
    Tråd nr 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m48193011.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-08 22:48
    bildtråd nr 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48216303.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 21:43
    Här är syskon bf tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m51086465.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 21:47
    NY BILDTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m51086634.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 09:11
    knastrolls blogg
    knastrollpysslar.blogspot.com/
  • Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
  • Jenn83

Winner: Jag ringde LB-hus, som bygger det området. Och de sa att hittills har alla husen där blivit klara i tid. Och hon påstår att det inte tillkommer något mer till priset...förrutom om man gör tillval. Sen vet jag inte om man vågar lita på att hon talar sanning...

Ja, det är många som fallit bort under trådens gång. Vi var ju väldigt många från början. Samidigt kul att vi lyckats hålla kvar så här många som vi är nu. Tänk att vi är inne på nästa omgång bebisar! Hoppas bara på att någon annan är inne i bebis-träsket när jag är där Kanske ni är på era tredje?? (eller fjärde för den delen)

.?:*¨¨*:?. Två har blivit tre - Maja är här! .?:*¨¨*:?. www.majaochjag.blogspot.com
  • anuya77

sjö: gulliga du! Har just lagt ett bud på tradera...ska vänta 49 minuter. vinner jag inte den så köper jag gärna din!

Åh, vad jag blev sugen på semla

• L33L00
    anuya77 skrev 2010-02-03 11:13:32 följande:
    sjö: gulliga du! Har just lagt ett bud på tradera...ska vänta 49 minuter. vinner jag inte den så köper jag gärna din! Åh, vad jag blev sugen på semla
    jag också, är typ sugen på en semla varje dag!{#lang_emotions_surprised}

Just det ja Winner så hette hon, druttemochplutten!
    Jo kärleken det va länge sedan man såg henne.
    Världens underbaraste Wilhelm
  • Baypower

ÅHH, semla!!! Tänkte gå till affären efter dagishämtning. Kanske köper med mig två och äter upp dem själv för Dante är inte hemma ikväll

Fast......jag borde inte. Vet ni, igår skulle jag äntligen ta mig iväg till gymmet. Ganska sent så jag tänkte att jag byter om hemma och tar bara överdragskläder så kan jag duscha hemma igen sen. Det var ju tur att jag gjorde det på ett sätt för jag såg ut som en riktig fläskpadda i de kläder jag brukar ha. Jag började nästan gråta och fick prova tre omgångar träningskläder innan jag hittade tillräckligt pösiga saker för att dölja min padd-kropp! Usch, detta är en hemsk tid - otillräckligt gravid för att man ska ha en fin liten gravidmage och att alla kan se att man är gravid men tillräckligt gravid för att alla ska tycka att man ser ut som en padda   Död åt paddkroppen!!!

Anuya: Ja, det gäller min semester. Trodde att jag skulle få besked idag men nä....nu ska de räkna på det så fredag är det som gäller. Men då är inte jag på jobbet för det är planeringsdag på dagis så det är stängt. Förresten. Räcker absolut med fleeceoverall. Det hade jag på Felix hela förra vintern. Gick alldeles utmärkt fast det var ju inte lika kallt då som det är nu

Igår hade Felix gjort handavtrycksteckning på dagis. Sååå fin!!!

• FrökenM

Haha vad ni är roliga! Ja nu håller vi tummarna för att hela den här vagnhistorien inte är en bluff!

Ååh prata inte om semlor, jag är så himla sugen! Har redan hunnit med några senaste veckorna
    Jenn83: Vad spännande med huset! Förstår om ni har beslutsångest men om priset, området och huset känns bra tycker jag nog ni ska slå till! Spännande!
    Anuya: Hur gick det med overallen, vann du?! Tradera är bra!!
  • anuya77

Bay: haha. vilket kul inlägg. Jag har svårt att tänka mig att du ser ut som en padda. Men jag förstår. Det är känslan.

FrökenM: Nej, jag vann inte. Det kom nån i grevens tid och la in ett slutbud. Fräckt!!!!

Jaha. vad ska man göra resten av dagen till knubbe kommer hem då? Mitt stora projekt idag var att laga en köttgryta. men det är avklarat nu....
    Snacka om att vara ute i god tid: Jag tog fram tre väskor idag: en för förlossning, enför bebisen och en till BB. De är dock inte packade ännu...

• Baypower

Anuya: Ska du flytta till BB eller? Kom ihåg att du är andragångsföderska nu och om allt går bra så lär du åka ut med buller och bång!!!

• Jenn83

Baypower: Vi var på Lalandia (badland i Danmark) med familjen när jag var i kanske 4 månaden...hade samma ångest då som du har nu. Magen hade börjat synas, men det var inte självklart att det var gravidmage. Kände mig bara tjock. dessutom var det i mars- april så man var ju lagom vit och blek...

.?:*¨¨*:?. Två har blivit tre - Maja är här! .?:*¨¨*:?. www.majaochjag.blogspot.com
  • anuya77

Bay:
    Jaha. Jag tänkte flytta dit. Nej, men det är svårt o veta vad man ska ha med sig...

Den tjock-ångest ni beskriver har jag jämt. Gravid eller inte...haha

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7