Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Hihi, snart har ni ett stort hus med plats för fler små fossingar ;)
Hihi, snart har ni ett stort hus med plats för fler små fossingar ;)
Bay: men vad kul med fixering *inte alls avis*! hoppas ni får en toppenhelg, men lita inte på att det har kommit nån ny mänska till vår familj innan jul. Tidigast :(
Annakohler: välkommen hit! Jag har en Molly född 080901 och går på övertid med lillebror.
Cassis: jobbigt med kliande utslag... Hoppas det går över fort för er.
Movie: kombon värme och liten bebis är väl inte klockren. Hoppas det hjälper med miniderm.
Fick ett psykbryt i morse. Kan knappt gå, Molly trotsar mig massor men allt går jättesmidigt med Jens, den här bebisen som ligger halvfel och vägrar komma ut, Jens semesterdagar som går en efter en. Är övertygad om att det kommer bli igångsättning som ändå slutar med snitt. Tårarna bara rann, känns bara så hopplöst. Mamma ledsen, sa Molly och kom och kramades...
Molly har för övrigt hakat upp sig på att räkna, hur gulligt som helst!
Anuya: så du hakar på trenden att kapa pojklockarna i värmen. Tycker alla blir så stora helt plötsligt, och hur fina som helst!!! Har inte svarat dig ang overallen men den kommer nog bli lite liten i vinter så du får gärna skänka den till typ stadsmissionen eller någon annan bättre behövande!
Nenne: vågar knappt hoppas ;) Idag sitter vi på kanaanbadet är det nära er?
Nenne: men det är ju perfekt om du vill ha overallen! Åh lövsta, där hängde jag jämt när jag gick i högstadiet och gymnasiet. Cykelväg från där jag växte upp ;)
Cassis: Molly behandlar inte min mage som porslin direkt, jag tror inte du behöver oroa dig... De ligger väldigt skyddade där inne!
Knastroll: men usch... Hade jag varit du så hade jag nog ringt läkaren eller vårdguiden, särskilt med tanke på hjärtklappningen. Hoppas det är övergående.
Nenne, växte upp i Järfälla, skälby precis på gränsen till kälvesta och Hässelby. Har förstått att det är nära er! Trivs ni bra?
Cassis: läste precis på svd.se att det är mycket vattenloppor i våra insjöar just nu och tänkte på dig: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/vattenloppor-en-sommarplaga-i-badet_4998109.svd. Låter inte roligt
Ja det var riktigt goda nyheter. Var inställd på att tappen skulle vara stenhård och helt opåverkad och så bara brister läkaren ut i värsta glädjeropet! Det var inte skönt när hon gjorde själva uttänjningen, men det är väl inget mot vad som komma skall
Saza: Kurt är coolt! Och helt ärligt så tycker jag att Rune är hur ballt som helst. Molly och Rune liksom
Knastroll: Hoppas du kryar på dig under helgen. Drick mycket vatten och se till att vila.
Nej, är fortfarande här... Buhu :( Är nog sist i världen att inte ha Facebook tror jag! Kanske skaffar mig snart...
Hade en massa värkar tidigare ikväll men sen 21-tiden är det helt dött. Suck, är så less!!