Saza: Hoppas också på fosterfett! Förstår dock att det ligger en liten liten oro där bak och gnager.
Tobiq: Men alltså, vad är det med det här att ligga på tvärsen? Är det ballt just nu i "fostervärlden" eller? Hoppas er busunge i magen vänder sig rätt så småningom! Grattis till försäljningen, skönt att ha ett steg avklarat!
I fredags när jag hämtade Molly på dagis var hon superklängig, ville bara sitta i famnen och kramas. När vi kom till bilen och jag satte henne ner skrek hon hjärtskärande, verkligen som att hon hade jätteont nånstans. Trodde hon hade slagit i ryggen eller nåt men efter ett tag förstod jag att hon hade bajsat. Bytte blöjan (som hade läckt) i bilen och hon var jätteledsen och hade ont. Torkade av det värsta och åkte hem och in i duschen. Där fortsatte det göra ont på henne och resten av kvällen och natten grät hon varje gång hon kissade, för att det sved antar jag. Hon var jätteröd under hela blöjan och vi gav alvedon för att hon skulle slippa ha så ont. Man undrar hur länge hon haft bajsblöja på sig
Måste ta ett snack med dagis på måndag, tyckte så himla synd om henne i fredags...
Hoppas alla har lika härligt sommarväder som vi har! I eftermiddag ska vi ner och titta på nationaldagsfirande i vår stora park, ska tydligen vara nån barnteater och annat skoj!