Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Tezz: Vad jobbigt ni verkar ha det. Håller såklart med alla andra om att det självklart inte är ditt fel att han vantrivs på sitt jobb, det ska han inte ta ut över dig. Samtidigt så måste man väl få utlopp för sina känslor nånstans och då är det väl enkelt att göra det på den man lever med och kanske tar för mycket för givet (inte för att det rättfärdigar något). Ni skulle nog behöva sätta er ner och prata utan att ni har en massa upprörda känslor i kroppen, försöka se situationen ur varandras ögon. Hoppas ni löser det och att han hittar ett roligt jobb snart!Cassis: Vad härligt det lät att bara strunta i alla måsten och sätta sig ner med något gott framför tv:n
Bay: Vi skulle behöva göra något liknande, skillnaden skulle då bli att jag får göra ett städ-och-plock-schema till Jens eftersom jag i princip inte kan tömma diskmaskinen utan att få förvärkar. Det är så irriterande att jag ser varenda dammkorn medan han kan missa en sandlåda på golvet i hallen i dagar Vi kommer definitivt också skaffa städhjälp sen när vi båda börjar jobba igen, ALLA som jag känner som har det säger att de i princip aldrig bråkar om städning längre! Tack Rut