• movie

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Baypower: Skönt att bebis har fixerat sig. Ha nu en toppen helg i Manchester

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Sjö: Jag kan glädja dig med att jag var jätte deppig båda gångerna dagarna innan förlossningen så det verkar ju lovande Skynda ut nu lillebror vi vill se dig.

Cassis: Kan bara säga att det lär inte bli mildare behandlingar av magen så dom har det bra därinne. Men man blir orolig.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Sjögurka: Åh vad spännande det är nu, inte långt kvar hoppas vi Heja heja lillebror.

Korv: Visst blir man förvånad när dom kan så mycket och glad och lite skrämd för att tiden gått så fort.
    Alice har varit duktig med att hämta saker väldigt länge faktiskt så jag har stor hjälp utav henne här hemma. Hon hämtar allt jag ber om, det är toppen. Det säger dom på dagis att hon gör där med + att det är ordning och reda som gäller för henne. Stolt mamma.
    Häftigt att han moonwalkar, cool kille den där Abbe. Honom skulle jag vilja dansa med.

annakohler: Vi har en Bugaboo Cameleon som jag tok älskar och en Phil & Teds Vibe som jag inte blivit bästis med än men det beror nog på att det är tungt att köra syskonvagn. Så fort Alice inte vill sitta i vagnen så är den lätt att köra.

I dag har vi varit ute vid havet, Alice har badat massor och fiskat krabbor. Super mysigt att komma hemifrån lite. Iris bara sov och åt.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Skogsbollen: Mysigt med rul man är ju så förväntansfull. Att få se den lilla ligga och sprattla där inne. Jag saknar det redan.

Lia: Skönt att åka i väg på kryssning. Jag är också lite avundsjuk på att du har kryssat i västindien.

Jenn: Barnfri tid är ju inget man är bortskämd med så det är ju inte fel att fått sova skönt en natt. Alice ska sova hos farmor och farfar nästa vecka, första gången hon sover borta.

Saza: Alice pratade inte heller särskilt mycket men så helt plötsligt rann orden ur henne. Nu sjunger hon och säger meningar och man förstår bra. Så det kommer säkert men tycker absolut att du ska ta upp det med bvc för man kan aldrig veta.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Sjö: Tobiq har flyttat och är väl med all säkerhet utan internet. Wow vad grymt du gick ner i vikt efter Molly, riktigt avis. Jag gick upp 17 kg denna gången och trots att jag helammar så har jag knappt gått ner något Så nu blir det viktväktarna och många långa snabba promenader. Jag har alltid varit liten och smal så nu vantrivs jag med min kropp.
    Hejar på dina värkar, skynda att göra ondare.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Baypower: Härligt att ni haft det bra. Alltid skönt när barnen haft det bra också. Spännande med vagnen du får berätta vad du tycker om den när du provkört

Cassis: Hoppas du mår lite bättre nu. Jag hade ju en hemsk foglossning denna grav som jag först trodde var  ischias. Då berättade min bm att om det går ända ner i foten är det ischias annars är det foglossning. Gå till sjukgymnasten så fort du kan och få hjälp med övningar och bälte.

Tezz: Ha en toppen semester nu, synd att du inte kom till götet så vi kunde träffats.

Sjögurka: I morgon har dnilillebror hos er, så fantastiskt. Lycka till och vi vill bli uppdaterade snabbt  Skönt att du inte bor här för då hade du fått gå  3 veckor över tiden.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Sjögurka: Weeiii så spännande. You go girl!!  Sitter klistrad framför datorn.....eller i den mån det går med 2 barn Snart har du det också. Lycka till.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Cassis: Krya på lilla Cajsa.

Sjögurka: Hoppas du snuffsar bebis nu.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Sjö: Stort grattis till erat lilla mirakel. Härligt att förlossningen gick bra och att du fått provat på både snitt o vaginal plus att du har en av varje sort Mys ordentligt sen vill vi veta allt och se bild på sötnosen.

Alice 080728 Iris 100531
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7