• movie

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Saza: Åh tack snälla för länken. Massor med intressant att läsa.

Nenne: Kul att se dig igen, vi glömmer ingen och man får skriva när man har tid Själv har jag 6 veckor kvar till bf, 34+0 idag så nu börjar min räkning på övertid. Alice kom ju "idag"  Dagis funkar toppen men nätterna är ff jobbiga så lite orolig över hur det ska gå när bebis kommer.

Anai: Spännande dag i morgon, lycka till!

★ღ♥★ღ♥.♥Alice 080728♥.♥ღ★♥ღ
  • movie

Cassis: Åh så spännande, då håller vi tummarna för ett plus inom det snaraste.

Saza: Jag förstår att du är trött på att vara gravid och att man försöker med allt Jag är helt färdigbakad tycker jag själv.

Bay: Jag har haft ångest hela denna graviditeten över vikten. Vägde mig i morse, längesen nu och vågen visade 69 kg{#lang_emotions_surprised} nu måste bebis komma snart annars lär jag spricka. Jag har ju 6 veckor kvar och det är veckorna man ökar mest i vikt. Vätskan gör nog en hel del men 14 kg upp hitils.

Sjö: Hoppas Molly kryar på sig.

• movie

Skruttis: Skönt att op gick bra, hoppas ni får vara friska och krya för all framtid nu

Anuya: Men stackars er och speciellt lille William. Skönt att ni ligger inne känns alltid tryggare. Håller med alla andra ang amningen.

Anai: Hoppas att varje dag blir bättre på dagis och att ni kan få plats på det privata snart.

Korv: Nu är jag ju mycket äldre än dig, en gammal kärring liksom så jag vet inte hur jag hade reagerat på att få ett syskon. Du kommer väl antagligen inte få "syskon kontakt" men som någon skrev att Love och Abbe kan.

Saza: Hoppas att det gått bra hos bm idag!

Linn: Det har inte jag tänkt på, skulle också vilja veta hur ni andra har gjort.

Har också varit hos bm idag och mitt sf mått hade tagit fart, stooor mage nu och massa vätska.
    Alice har också blivit som förbytt, egen vilja så det ryker om det. Hua mig vad arg hon kan bli. Kvällarna är numera hemska så sambon får inte gå hemifrån. Massor med raseri utbrott och vägrar lägga sig, somnar utmattad i soffan varje kväll och vaknar okristligt tidigt. Jag höggravid med ingen ork eller tålamod, dålig kombo kan man säga.

• movie

Bay: Kul med ny vagn  Den vagnen ska vi också skaffa oss, vilken färg blev det? Men jag har inte fått tummen ur och beställa än. Funderar på att be syrran ta med sig en från usa, hon kommer 14 juni. Kostar ca 6000 där och här hemma med tillbehören tror jag den går på 10000. Eller?  Dom har säkert lånevagnar på dagis, är väl ute på promenad i bland så det finns garanterat.

• movie

Knastroll: Beklagar din morfar men förstår att det känns som en lättnad så han var så sjuk. Jätte bra att du tar tag i att söka hjälp för oftast klarar man inte av att ta sig ur det svarta hålet själv. Det tar tid och man måste låta det ta tid. Det känns så skönt när man hittat tillbaka till rätt spår igen. Lycka till och vi finns här inne för dig. KRAM

Baypower: Förutom syskon sitsen vad heter den delen man lägger bebis i, i vagnen?

• movie

Baypower: Det stämmer Satt och läste lite i p&T tråden och syskonsitsen till Vibe är ju lite liten så risken är ju att barnet växer ur den väldigt fort så nu vet jag varken ut eller in.

Skruttis: Men fy vad jobbigt för stackars Leo, lider med er. Hoppas dom inte måste ta bort rören.

Lappen: Usch vad tråkigt att läsa att svärfar fått en stroke.

• movie

Lappen: Jag hade kopparspiral mellan Alice och denna bebis. Jag gillar den inte för jag fick så ont vid ägglpssning och hade riklig mens i minst 7 dagar. Har även provat mini-piller men blöder då konstant.

• movie

Saza: Jag tycker synd om dig! Du borde ha en skämma bort dig dag i dag. Typ fotvård, massage, godis i massor. Och glöm inte att sexa

• movie

Baypower: Det var lite så jag tänkte också. Har min bugga jag kommer använda när Alice är på dagis så det blir inte jätte mycket promenader med philen. Vilken lyx att få ha 30 timmar på dagis Hade önskat att vi fick ha lite mer än 15 tim då Alice trivs så bra.

• movie

Linn: Jag kände inget innan vattnet gick med Alice. Nu letar jag symptom och känner efter hela tiden och då är jag inte ens fullgången. Jag är sååå korkad!

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7