• movie

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Anai: Kul med dagis plats.

Korv: Jag var lite kluven ang dagis till Alice  men nu är jag så glad att hon börjat. Hon var lite svår att skola in men nu älskar hon det. Har sina kompisar, tycker om personalen och all lek. Jag tror att Abbe kommer att tycka det är toppen att få leka med jämnåriga även om nu barn tydligen först har det behovet i 3 års åldern. Du och Love får lite tid för er själva så som du hade med storprinsen 15 timmar är inte så mycket så det blir massor med familjetid och mys.

Anuya: Önskar jag inte bodde så långt bort för då hade jag kommit och snuffsat bebis nu när ni kommit ur er mysiga bubbla

Jenn: Vad det låter mysigt med små tassande barnfötter. Måste ta tag i att låta Alice sova i egen säng.

★ღ♥★ღ♥.♥Alice 080728♥.♥ღ★♥ღ
  • movie

Jag har börjat få förvärkar och det är jätte jobbigt. Hade aldrig det med Alice. Var hos läkaren i dag och tappen har kortat sig lite till plus att jag har kortat lite inifrån. Men allt ser ändå väldigt bra ut.

• movie

Sjö: Du har ju bara en mage även om den är stor så är resten utav dig inte det. Tycker du ser jätte fin ut i kroppen. Jag har haft lite mer ångest ang vikten denna gången men det är väl för att det tog sån tid för mig att gå ner. Har för mig att du blev smal som en sticka ganska fort Har inte varit så sugen på nått speciellt men nu sista tiden har jag blivit tokig i salt o vinäger chips och smågodis och jag ger efter

NooNNoo: Usch vad jobbigt med sjuka barn hoppas dom mår bättre snart.

• movie

Saza: Har läst bloggen och lider med lille Milo, tappra lillkillen. Hoppas verkligen att han piggar på sig till i morgon.
    Redan v.36 herre jösses vad tiden flyger fram. Dax att förbereda

Att dom små kan gå från ängel till horn i pannan och tillbaka till ängel på 2 röda är helt otroligt. I bland känner man inte igen dom.

• movie

Saza: Känns alltid skönt när dom får i sig mat, hoppas det går åt rätt håll nu.

Baypower: Håller tummarna för att du klarar dig från magsjuka.

Vangelia: Alice sover mellan 10-12 tim natt och 1 tim på dagen. Jag tycker nog att det låter lite väl mycket som Nelly sover men jag vet inte. Eftersom hennes allmäntillstånd verkar ha ändrats så hade nog jag sökt läkare.

I dag var jag hos bm och ska tillbaka först om 4 veckor, trodde nog att man gick lite oftare när man kommit upp i 30 veckor.
    Hoppas alla har en bra helg

• movie

Saza: Hoppas det är bättre nu med Milo.

Anai: Jobbigt att lille Charlie är förkyld dom kan ju inte andas genom munnen

Sambon har varit på träningsläger i helgen men jag har haft min mamma här som hjälpt mig med hundarna. Alice har fått tillbaka sin hemska hosta så 2 nätter utan riktig sömn är ingen hit. Har även börjat få ont långt ner i livmodern på nätterna och det gör inte saken bättre. Köpte en ny bäddmadrass till våran säng i går och gud vilken skillnad, ligger iaf skönt nu

• movie

Korv: Åh fy vad jobbigt, stackars stackars liten Abbe mus. Hoppas verkligen att det blir bättre under dagen så Abbe kung snart är tillbaka på tronen igen.
    Magsjuka är ju verkligen djävulens påfund.

• movie

Saza: Men det skulle väl "bara" hålla i sig 6-10 dagar? Måste du gå till läkaren igen då? Usch stackars Milo.

Korv: Love stackaren också får verkligen hoppas att du och Jonas slipper.

Baypower: Lät skönt med ett träningspass, vad blir det för nått? Jag längtar tills bebis är ute så jag kan börja.

• movie

Alice blir verkligen super arg när hon inte får sin vilja igenom, sparkar, biter och nyps. Skriker och slänger sig på marken. Tycker att det har hållit i sig ett ganska bra tag nu. Där i mellan är hon världens goaste. Hon blir även väldigt frustrerad när vi inte förstår henne så jag längtar tills talet blir bättre

L33L00: Vad duktigt att springa när du inte gjort det på länge och underbart med egentid. Ja visst är det svårt att veta vad dom vill, om dom är hängiga och inte orkar eller om dom bara inte vill.

Baypower: Åh vad mysigt att träffa lille William och Camilla o Hugo med förstås. Vad skönt att du kan träna och cykla. Då blir det inte lika tufft att komma igång efteråt.

Sjö: Att monstrerna flyttar är nog tillfälligt, kommer väl tillbaka med jämna mellanrum hela livet Jag kan ff vara ett monster mot min mamma ibland, hehe. Men jag hoppas Molly monstret håller sig borta lääänge.

Anuya: Du verkar ha fullt upp Jag förstår att man glömmer bort sig själv i det hela men tror att det är viktigt att hitta en liten stund där man kan bara vara. Jag brukar stänga in mig i duschen och samla lite energi. Samtidigt är ju det svårare i början men kommer förhoppningsvis efter hand.

Anai: Jag är också helt impad på hur du fixar 3 småbarn.

Jag har fått tillbaka mina hemska gravid hormoner, kan vara på ett uselt humör och även grina för inget. Det var så skönt när dom äntligen hade försvunnit.

En kram till alla fantastiska mammor i denna tråden

• movie

Saza: Lycka till i morgon. Håller alla tummar och tår för att stackars Milo ska bli bättre.

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7