korv - skickar iväg mycket pepp till dig hoppas det blev en runda! Men visst kan det vara svårt att få tid tillsammans, så lyxigt att svärmor vågar vara barnvakt åt båda samtidigt & att jag vågar lämna! Men jag känner en vis stress att inte vara borta för länge.
Tack för era positiva kommentarer om löprundan
movie - Det är himla skönt att man är av med de där gravhormonerna nu, förstår hur du har det. Fy, kommer ihåg att det var riktigt jobbigt med humöret ibland.
Taneli - ja du har också en stor kille! min wille väger mer annars leder din sko & längdligan
saza & tobiq - vi har också phil n ted, är nöjd förutom med syskonsitsen - hade gärna haft mer liggläge ´på den. Men eftersom wille är så lång så kan jag ej dra ner dragkjedjan på den för då tar hans huvud i bågen...
Skont att moa gått upp & härligt att milo är på bättringsvägen!
skruttis! Hej! Skönt att kevins op gick bra! Trist med leos öra. stackars
-------------------------------------------
Hör på det här då!
Idag försov vi oss till dagis, så vi struntade i dagis för annars hade wille bara hunnit med att äta lunch innan han skulle hem. Vaknade kl:10.30, båda killarna sov. Wille vaknade strax därefter. Men jag tror de är sjuka eller nått!? För sedan sov vi middag i 1-2 timmar. Och nu sover de båda igen! Alltså man blir ju nervös nästan. Igår sov de väldigt lite iofs, kan de vara så att de tar igen det!? Är dock lite extra orolig för Oscar, för igår skrek han som en stucken gris, helt hysteriskt. Ville ens inte amma. Gav honom till "C" som lyckades få honom lugn. Jag gjorde en flaska ersättning & han bajsade en hel del. Vet ej om jag har/hade för lite mat och han var jätte hungrig eller om han hade magknip. Han skrek alltså helt hysteriskt så jag fick ont i hjärtat & jag lyckades inte trösta