Vi på CvL fortsättningen
hhoppas
GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Det är klart att det kommer att gå hela vägen nu!!!
kram
hhoppas
GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Det är klart att det kommer att gå hela vägen nu!!!
kram
Tjenarehejsan,
Grattis än en gång
Nu MÅSTE du våga tro på det.
Anlo,
Tänker på dig och håller tummarna för att det ska gå hela vägen denna gång.
Åh Anlo,
Jag hoppas såå att det ska gå hela vägen för dig denna gång och tänker på det flera gånger om dagen.
Hoppas att du får en fin och lugn helg och jag känner nästan på mig att du kommer att plussa.
Man kan inte ha otur hur länge som helst. Någon gång vänder det.
Lyckosparkar och kram
Anlo,
Sa jag inte att jag kände på mig att du skulle plussa
Jag VET att detta kommer att gå vägen!!!!
GRATTIS tusenfalt
Kramar
Myran och påfågeln,
Jag vet precis hur ni känner, kämpar själv på med ivfer och trots att vi har 7 st misslyckade IVF och ett FET så är det inte ett alternativ att ge upp om man känner att man har mer att ge.
Kramar till er båda, Myran jag hoppas verkligen att cvkl låter dig göra fler.
Hej tjejjer!
Som jag tidigare skrivit så har vi ju fått komma till landstinget i Huddinge och nu till min fråga.
Vad är det för blodprov som man skickar till cvkl för att bestämma ÄP dag?
Har för mig att det är någon sorts hormonprov men vet inte vad .
Snälla om det är någon som har koll på det berätta. Jag har nästa möte med läkaren på KI imorgon och där brukar de inte ta de proverna utan mäter bara follikelstrl, och sist vi gjorde ÄP där så fick vi färre befruktade än någonsin tidigare.
Misstänker då att de kan ha plockat dem för tidigt. Om det är någon som vet vad det är för prover, vet ni vilka värden man bör ligga emellan oxå.
Tack på förhand och SUPER TACK!!!!! för all peppning!!!!
Anlo,
Tack ska prata med dem och se om de har möjlighet att ta det innan nästa ivf för att fastställa ÄP mer noggrant.
Kram
Påfågeln
Håller alla mina tummar så at de är blå.
Hoppas att du vågar lita på plusset snart
Kram
Påfågeln,
Tråkigt att höra men det verkar helrätt att faktiskt fokusera på det man har i livet som är bra,
och inte fästa för stort fokus på det man saknar. Önskar dig och din familj all lycka och hoppas att ni klarar leukemin.
Stor kram