Inlägg från: tjorven01 |Visa alla inlägg
  • tjorven01

Vi på CvL fortsättningen

myran6801 skrev 2011-01-10 20:19:42 följande:
    Tjorven, tack söta du för tumhållningen Är lite nervös inför VUL imorgon.
    Du ska se att det kommer att gå bra.
    Nu håller jag tummarna så att de är blå för att det ska finnas toppenägg i alla blåsor.
    Uppdatera hur det har gått.
    Kramar
  • tjorven01

Myran vännen,
    Hade det gällt mig så hade jag kanske chansat på att mysa men undrar vaddå har du inte orgalutran? Kan det inte stoppa ÄL? Och idag är det ju nästan 3 dagar till ÄP och blåsorna brukar växa ca 2mm/dag utan stim enl. min BM och med stim kanske mer. Hoppas hoppas hoppas.
    Det här ska bara bli barn.
    Själv fick jag utslag på stickan idag vilket tyvärr innebar att det inte blir ÄP v 11 utan v 14 el 15 Rynkar på näsan omöjligt att veta då min cykel är så oregelbunden och v 10 funkar inte då det är fullt på KI då hmm hur ska jag bära mig åt för att kunna planera vecka och de som inte vill boka dubbelt jag blir galenSkrikandes.
    Pratade med doktorn idag igen och idag var det inte alls omöjligt med APA bara krångligt men fortsättning följer.

• tjorven01
    Helena och Axel skrev 2011-01-12 09:11:08 följande:

Tack för att ni får mig att känna mig så välkommen!

Alldeles strax ska jag åka iväg till första besöket på CvL. Nervöst och spännande!

Lycka till!!!
    Vi håller alla tummar och tår
  • tjorven01

Poussin och Curlyred härligt att ni snart är där ska hålla tummarna för er. Försök att slappna av och njut av helgen så ska ni se att ÄP kommer att gå kanon till veckan.

Susie ursch vad obehagligt. Jag såg först bara en massa ledsna gubbar och tänkte att vad har nu hänt men skönt iaf att det redde ut sig och framförallt skönt att de tog det på allvar. Hoppas att ni har fått sova gott inatt iaf.

Anlo, hur går det för dig. Din mage måste ju ha vuxit till ordentligt nu? kom gärna in och berätta

Sist men inte minst Myran. Jag ser på klockan att det är dags för dig Nuu. Jag ska hinna med att lägga in en bön för er och nu hoppas vi på ägg av superkvalitet i alla blåsor. Jag skickar dig all min kraft och energi.
    Kramar i massor {#emotions_dlg.flower}Hjärta

• tjorven01

Myran,
    Sötaste lilla du. Jag har väntat på din rapport och vi ska hålla alla tummar tills bebisen har kommit ut. Sa jag inte att det här skulle vara metoden för dig. Nu måste väl tom Oddvar vara nöjd. 
    Många lyckokramar från mig{#emotions_dlg.flower}Hjärta

• tjorven01

Myran,
    Har varit borta under dagen men tänkt massor på dig.
    Nu har ni ju verkligen fått ett toppenresultat.
    Här ska bli bebis BabyHjärtaSolig
    Massa kramar

• tjorven01

Men sötaste myran,
    Det kommer att vara toppenkvalitet
    Själv fick jag inte fler ägg än vad du fick nu vid min första ÄP och då var jag 29 år.
    Kan du tänka dig att få tillbaka två stycken?
    Kramar och tumhållningar i massor{#emotions_dlg.flower}Hjärta

• tjorven01

Myran,
    Fantastiskt med  ruvningen.
    Om det var två som var frysdugliga så innebär det ju att det var BRA kvalitet på embryosarna.
    Nu håller vi tummarna.
    Det känns som att det faktiskt kommer att bli bebisGravid.
    Och tänk om det tom blir två Förvånad.
    Nu ska vi inte rusa iväg men det låter ju fantastiskt bra.
    Massa lyckokramar från mig Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Poussin och Curlyred,
    Snart är det dags
    Jag håller alla tummar för er oxå!!!!!!! 

• tjorven01

Oj här har det hänt grejjer.

Curly,
    Jag instämmer Grattis till fin skörd. Nu hoppas vi på att det är full fest i värmeskåpen Skrattande!!!!

Poussin,
    Som sagt det räcker med ett ägg. Och vi håller alla tummar för att kvaliten är toppen nu!!!!

Myran,
    Om de var fina så var de fina. Det ska vi tro på. Hoppas på dig nu. Har du några symptom?

Cah,
    Blir det FET denna månad? Håller alla tummar och tänker på dig. Nu är det nytt år och då ska det banne mig bli bebis Hjärta{#emotions_dlg.flower}

• tjorven01

Curly, Jag kan bara säga stort Grattis!!!!!!

Poussin, Jag håller mina tummar för dig oxå.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen