Vi på CvL fortsättningen
underbara: Då hoppas vi på plus imorgon!!
Myran: Hur är det med dig? Jag tänker på dig och undrar hur du har det. KRAM!
underbara: Då hoppas vi på plus imorgon!!
Myran: Hur är det med dig? Jag tänker på dig och undrar hur du har det. KRAM!
myran: Du är INTE knäpp som inte kan sluta önska dig ett barn utan snarare helt normal. Jag blir galen när folk som har barn säger om de som inte kan få barn att "får man inga barn får man göra något annat med livet". Vaddå annat?? Barn är en livsepok och för oss som vill ha barn är livet utan barn inget man vill ha. Min svägerskas syster och hennes man har gjort flera IVF-försök men inte lyckas men nu fick jag höra att de inte "bryr sig" och låter det bli om det blir och annars inte. Det där tror jag inte en sekund på, är alldeles för luttrad IVF:are för det. Precis som man kan sluta bry sig efter år av försök?
Vad har ni för planer framöver? Har ni några tankar på ÄD eller ED?
Jag önskar innerligt att ni får plussa och få det barn ni så gärna vill ha. Låt dig känna det du känner och att du önskar något omöjligt? Nej, det tycker jag inte att du gör.
STOR KRAM!!
underbara: Grattis!!!! Vår tös var beräknad till december och under graviditeten fick jag flera kommentarer om att kunde ni inte planerat bättre? Det kan ju inte vara så kul att vara född i december?
Jag bara smålog och tänkte OUPPLYSTA MÄNNISKOR finns det gott om!
Nu föddes hon 1 november men ändå, december spelar ingen roll...jag tar gärna ett barn när som helst under året. Roligt med bebis till jul!!
pp08: Neeej vad ledsamt!! Förstår att du bröt ihop för IVF-världen är grym och inte hanterbar alltid. STOR KRAM och hoppas du känner dig liiite bättre snart.
Tjorven: Häftigt med 5 december, det var vårt BF för Elsa!!
Myran: Vännen, vännen! Går du hos psykolog eller försöker du hantera barnlösheten själv? Tänker på dig och önskar på bättring snart för dig. Jag förstår ditt beroende av FL. För mig har det varit mitt största stöd under mina år av barnlöshet.
Tjorven: Varför vill du ha ett planerat snitt? Jag som gjort snitt hade gärna varit utan den upplevelsen även om det inte gjorde ont för det gjorde det inte alls för mig. Dock är konvalesensen lång och tja, jag hade helt enkelt gärna haft en vanlig vaginal förlossning.
Förresten väntar jag på dig i gravidtråden!
underbara: Vilken dag är du på? Kan det vara sköra slemhinnor?
underbara:GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
underbara: Trodde inte det var möjligt att ägget kunde dela sig till två när man fått tillbaka ett. Kan du haft något kvar som du blivit "spontangravid" på?
Marvin: Ja det har dom tror jag. Vet inte vart det ligger men kolla med dom.