Vi på CvL fortsättningen
pp08: neeej vad tråkigt!! KRAM!
Här är en bild på vårat underverk. Bilden är från imorse då hon låg och sussade så gott i våran säng.
pp08: neeej vad tråkigt!! KRAM!
Här är en bild på vårat underverk. Bilden är från imorse då hon låg och sussade så gott i våran säng.
Myran: Ja, hon är en riktig liten sötis min smula som jag kallar henne.
Poussin: Ja, en riktig sötnos. Så söt så söt!
Curly: Japp, ett riktigt sött litet pyre!
Tjorven: Du är för gullig. Jo, jag kom oxå ihåg att du skrev av de inlägg jag gjorde i mars att du trodde jag var gravid. Tänk 6,5 års kamp för ett barn gav mig det jag ville ha. Är så lyckligt lottad och är så glad att jag aldrig gav upp.
pp08: Neeej!! Usch, IVF-svängen är tuff. Hur går ni vidare nu?
Curly: Hoppas på plus nu när du tjuvtestar. Själv gick jag aldrig till dag 10 utan att få spottings, enda gången jag gjorde det var sist och då var jag gravid.
Elsa är nu 7,5 veckor. Väger 3850 gram och är 54,5 cm lång. Hon vägde 2159 när hon föddes och var 45 cm så hon har verkligen växt på sig. Varje gång jag får frågan om hur gammal hon är säger jag att hon är 7 veckor men 5 veckor för tidig så det blir svårt att säga hur gammal hon egentligen är. Väldigt söt är hon iaf och nu börjar jag fatta att jag är mamma. 6,5 års kamp gav utdelning till slut!
Gott nytt år till er alla och jag fortsätter läsa och heja på er alla! KRAM från CAH
Curly: Nämen vad skådar mina ögon????!!! ETT PLUS!!!!!!!!!!! TJOHO, så jättejätteglad för din skull. Gråter glädjetårar för jag vet hur det känns att kämpa i många år. GRATTIS!!
Curly: Varsågod!! Det är så speciellt att få gratulera en kämpare. Tro mig, det är verkligen något alldeles alldeles särskilt!!
Min bror och hans fru väntar sin IVF-bebis oxå från Linné. Den kommer nog i januari så inte långt kvar...
Curly:grattis igen!
Curly: Jag fick tillbaka två men ett blev det inget av och det absorberades av kroppen. Jag ville som du ha två på en gång men är idag enormt tacksam för ELSA. Kom ihåg att det är liten chans att båda har fäst (vill inte låta för negativ men det är bra att ha det i åtanke) men att ett har fäst det är då säkert med ditt plus! Har du turen att bägge har fäst är det bonus!
pölsan, vad måste man ha i Amh-värde?
curly: Grattis till hinnsäck! Då förstår jag att du vill att nästa vecka ska vara här redan..då får du se ett hjärta.