Vi på CvL fortsättningen
Grattis tiamant!
Grattis tiamant!
Cah: Det låter bra att du får medicin för "skvättandet! och ett datum, snart är du på gång med sprutorna!
Embla82 och Cookie27: När har ni testdag? Modigt att testa innan, vågar aldrig själv göra så...Tror ni att det är kört? Tycker iaf att ni ska testa på er td.
Embla82: Vad ledsen jag blir, kan inte begripa att det ska vara så svårt... Cookie27: Hoppas hoppas att det inte blev någon blödning.
Kram till er!
Cookie27: Snyft...Kram till dig!
Vet inte om det kan ge hopp, men vi har gjort 3 ET och 3 FET så ibland verkar det som man måste nöta på. Och än har vi inte rott hem det hela.
Cookie27: Skönt att sätta igång så snabbt igen. Från början så satte man in ett till mig, men de senaste två fet har det blivit två åt gången. vi har en del misslyckade försök bakom oss och dessutom börjar vi bli gamla, även om vi inte riktigt känner oss gamla. Sist tinades ett ägg upp men där dog två celler och tydligen också chanser att bli gravid med det, så då tinades ytterligare ett ägg upp där dog en cell.
På fredag blir det vul! Helt sjukt och även om ruvartiden är över, så släpper inte oron, inte hos mig iaf.
tjenarehejsan: Gå och ta sänkan om du mår dåligt. Har du haft lite frossa? Går det inte över ta gå ta fler sänkor, det kan dröja ett par dagar innan den stiger. Jätteläskigt det där, blev jätte dålig och hela min senhöst var förstörd.
Susie: Lycka till på fredag!
tjnarehejsan: De tömde cystanet i samband med äggplock, sedan återfylldes den och blev infekterad, mycket infekterad att det slutligen fick tömmas på 2 dl var, inte ens dubbel antibiotika kunde hejda infektionen.
Detta behöver inte alls gälla för dig, men för att vara säker, så ta sänkan, kanske ett par gånger så att du ser att den inte stiger. Det var enda sättet för dem att avgöra att jag hade en infektion, förutom senare när de tömde det på var. Ingen sa något till mig heller, jag kände mig dålig, och hade lite feber och ringde kliniken och de frågade om jag hade haft frossa, och det hade jag ju en dag, dagen efter et, och på den vägen var det. Detta hände i början av oktober, några dagar innan jul var min sänka normal igen.
anlo24: Usch, fy det låter inte roligt.
Skulle själv inte våga pilla med tanke på risker för infektioner, är livrädd för dem, och sedan att pillandet och kännandet kanske kan orsaka blödning. Bra att du testar iaf, det ska man alltid göra, trots blödning.
Djurgårdsrutan: Grattis till bra ägg skörd! Ja, vad är PESAn?
Cah: Kan inget om provera behandlingar, men har du läst i fass?
Grattis DjurgårdsRutan till ruvare!