• Piken

Vi på CvL fortsättningen

Mickes puma: Grattis och välkommen till ångesten!! Det är hemskt, grymt, iaf den andra veckan.

Plussade!? Drömde om det inatt att det andra strecket var starkare än förra gången, och så var det. MEN den gången jag lyckade plussa fick jag ma mellan vecka 5-6 och det kom ut i vecka 6-7, så jag känner en enorm ångest än! Det enda som glädjer mig att att den lilla eller de två små faktiskt har fäst sig. Är så rädd, så rädd!
    Hur kan man leva som vanligt nu, det bara inte går....

• Piken

Tack alla för goa hejarop och gratulationer, det har varit en lite omtumlande dag, inte riktigt förstått. Kan det inte vara mars redan?!
    Embla82: Säger H att det ser bra ut så ska det nog göra det oxå. På fredag ska vi alltså hålla tummar igen för er.

Och självklart vill jag smitta er alla med dessa graviditetsbaciller, utom Turbo då{#lang_emotions_smile}

• Piken

Mickes puma: Känner till ångesten! Men jag är väl förvirrad, tyckte att du skulle dit idag, men jag håller tummarna imorrn med, även om de börjar bli lite blåa {#lang_emotions_smile}
    Hur många hade du i frysen? Jag svara som Cah, feber inte bra. När jag var där för fet senast så sa det att det går bra att nysa och hoppa jämfota{#lang_emotions_smile}.

När går TPA syndromet över tro? Jag har fastnat i detta tvångsbeteende!

• Piken

Cookie27: Vad många blåsor, eller? Jag tror visst att de vet vad de gör!

Embla82: Lycka till imorgon!

• Piken

Grattis Mickes puma! Bra med en resa för att skingra tankarna kanske eller förhoppningsvis.

• Piken

Embla82: Lycka till imorgon på äggplock! Håller tummarna för att det ska plockas flera guldägg imorgon!
    Cookie27: Låter ju lovande, härligt att det planeras äggplock!
    Det verkar som det blir vårt år i år eller hur?

Jag är lite nojjig, så jag har alltid tvättat rent sprutområdet före och efter sprutan.

• Piken

Inte sovit en blund sedan 4, vaknade med världens mensvärk, det värkte ända ner i vaderna. Tog två alvedon och sprang på toaletten och gjorde ett TPA. Sedan satte tankarna igång, är det missfall på gång? Så här var det inte förra gången, kanske kan det vara positivt? Vad kan det vara? Och tills jag förstod att det inte skulle bli mer sömn denna natt. Så nu sitter jag här med en massa frågor och oro i hela kroppen och själen. Är denna mensvärk normal tro och att det handlar om att livmodern växer, den var rätt kraftig, sällan jag haft sådan värk vid mens?
    Är ju bara i vecka 5+3 idag och känner i princip inga andra systom alls.
    Så nu har jag öst ur mig lite elände {#lang_emotions_wink} 

• Piken

Tack tjejer! Jag tror att jag väntar med vul, har bestämt mig för att komma över tidigare ma tiden, så det blir inte vul förrän i slutet av februari, ja om inget annat händer som förändrar mitt ställningstagande. Inget blod idag iaf. Förresten vad kan man se med vul så här tidigt? Det lär ju inte finnas något hjärta som tickar än, det brukar väl inte börja ticka förrän vecka 6-7?

Ja, Embla82 hur har det gått?

Susie: Det är ett h-e att ruva, det är så ångestfyllt och hemskt, känner med dig.

Får man som kvinna ens följa med mannen till rummet som han lämnar sitt strå till stacken? Har aldrig varit frågan om det, utan min man har fått gå själv och som tur har han kunnat prestera (förutom nu sist där han missade lite öppningen till burken {#lang_emotions_smile})

• Piken

hhoppas: Aha ni bor så pass nära, så är det inte för oss, vi far ca 13 mil enkelresa och då fungerar det inte.

Jag håller tummarna att det blir guld ägg till dig Embla82! Visst körde du med menopur denna gång?

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen