• Piken

Vi på CvL fortsättningen

Embla82: Lycka till på vl idag! Hoppas det finns en herrans massa perfekte äggblåsor.

• Piken

Embla82: Attans då vad trist, men på det du skriver verkar det inte vara kört, utan att detta kommer att ta lite längre tid än det gjort tidigare? Synarelan sätter ju liksom stopp eller hämmar den normala gången, så det kanske inte alls var så konstigt det som du är med om? Och isf är cvl vana att hantera detta, eller hur? Jag håller både tummar och tår!

Grattis till plusset Suza!

• Piken

Oh, har inte skrivit på evigheter! Ute och farit i jobbet och inte haft dator med mig.
    Stort Grattis till det pickande hjärtat Djurgårdsrutan!!! Härligt att läsa.
    Myran6801: Ge inte upp, vi fick en tvåcellig och en trecellig och det gick ju bra, håller tummarna för er!
    Anlo24: Lycka till imorgon vid fet!
    Embla82: Vad händer?

• Piken
    Embla 82: Men då!!!! Dessa hormoner, kan det inte bara göra sitt så att det kan flyta på någon gång?? Kram Embla82!
    Myran6801: Det var en fet denna gång, och jag tror inte läkarna hoppades så mycket på detta då celler hade dött och jag tidigare inte blivit gravid med bättre ägg. Men det är nog inte alltid som det hänger på de poäng cvl ger, de är ju "ögonblicksbedömningar" av ägget, och antagligen var ett av dessa två ägg helt perfekt.
    Djurgårdsrutan: Tror det är finemang med mig, är förstås orolig för det mesta, och inte säker på att det här kommer att gå hem. Måste dock börja med en del förberedelser som känns overkliga, som att rekrytera ersättare för mig på jobbet... Har fortfarande hugg och slit i underlivet/magen som känns ordentligt, men allt ser bra ut vid ul. Jag tror att det är mina myom som spökar lite extra, de växer ännu, men jag hoppas att de inte kommer att vara i vägen.
  • Piken

Dahlia79: Det är klart jag minns dig, du gav oss andra hopp eftersom ni hade flera ivf resor bakom er och lyckades. Jag blir väldigt ledsen att höra att er son Elias dog.  Alla kramar till dig och familjen.

• Piken

Grattis CurlyRed för en lyckad äggskörd!

Är inne och läser varje dag och håller tummarna för er alla som ruvar, kan inte slita mig från Cvl tråden och er.
    Och självklart tänker jag på er alla som är mitt i behandlingarna med alla dessa hemska biverkningar att allt går väl för er.

• Piken

Cookie27: Stort grattis till det pickande hjärtat!!

CurlyRed: Grattis till ruvarstatus och påfyllning till cvl frysen!

Jag instämmer i diskussionen när det gäller kvaliten på äggen, dvs att den totala bedömningen inte bara avgörs på antal celler. Det är min erfarenhet iaf. 

• Piken

Embla82: Nu håller jag tummarna för er att de ska gå vägen denna gång!

• Piken

Ledsamt och läsa om minus och blödningar, kram till er alla och hoppas ni snart är i ruvare igen.

Marvin: Det här med stickningar, hugg och liknande har jag haft under hela ruvartiden och har det fortfarande ibland. Jag har försökt fråga varenda doktor, barnmorska etc vad det kan vara men inte fått något svar. Tror dock att det är livmodern som ändrar form och växer. Har själv en del sammanväxningar efter en infektion och försöker tro att det är en anledning. Det finns också trådar på fl där flera gravida upplever hugg, stick, ilningar etc, lite på olika sätt.

Embla82: Nu håller jag både tummar och tår på måndag för er. Lycka till! 

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen