Vi på CvL fortsättningen
Marvin: Jag gråter oxå till de programmen, framför allt 3:ans som jag tycker är bättre. Den fokuserar på ämnet vilket jag inte alltid tycker 1:ans gör.
Marvin: Jag gråter oxå till de programmen, framför allt 3:ans som jag tycker är bättre. Den fokuserar på ämnet vilket jag inte alltid tycker 1:ans gör.
myran: Jag är förvånad att jag skulle tycka att 3:ans är bättre då jag tycker att det är en sämre kanal. Jag tycker att 1:an diskuterar om det är rätt eller fel att försöka skaffa barn på annat sätt än i sänghalmen.3:an lägger inget fokus på det utan snarare på vad personerna bakom känner för det.
Små räkorna: Usch vad jobbigt att separera. Vet att du tidigare skrivit att du vill göra syskonförsök men inte han, det är inte kul att bli förhalad i en sån sak när man vet att man behöver göra IVF för att förhoppningsvis få till ett barn.
Hoppas nu att du kan träffa någon ny, när du känner dig redo, samt få möjlighet att göra syskonförsök då.
Jag vet själv hur det är att vara i ett förhållande och veta att IVF är alternativet men partnern vill vänta på obestämd tid eller inte alls. För mig gick det inte att leva med. Nu har ni visserligen två barn men vill man ha fler barn är drivkraften stor. När man är IVF-are så tror jag att det är är svårt att få förhållandet att fungera om man inte får försöka skaffa ett barn pga sin partner.
Tjorven: Nej vad tråkigt. Ska du höja dosen nu?
Susie: Ikväll kl 20 på kanal 1 och sen på torsdag på 3:an kl 20. Jag kollar båda även om jag gillar torsdagarna bättre. Man känner igen sig så väl.
Tjorven: Har de pratat om att avbryta?
Tjorven: vi håller på din högra äggstock!
Myran: Hur har det gått?
Tjorven: Hur går det för dig?
Curly: Låter inget kul att vara yr...otroligt obehagligt tycker jag det är att vara det.
Själv hade jag en droppe blod i trosskyddet idag och det får en ur balans. Inget mer har kommit men jag vill inte ha ut henne ännu. Går in i vecka 34 idag och vill gärna ha kvar tjejen ett tag till i magen. En kompis till mig fick barn förra lördagen i v 33+2 och det har gått bra. Såg bilder på barnet och oj så litet det var. Jättesöt men så liten.
Myran: Vilken pärs, skönt att ni har hittat ett beslut som ni känner er mer nöjda med än att fullfölja IVF.
Jag hade nog gjort som du tror jag, man går på sina erfarenheter och jag tror det är rätt.
Kramiiis: Grattis till att hittat någon ny! Det gör det lättare att ta steget vidare. Lycka till och håll oss uppdaterade.
Tjorven: Jag fattar att du bröt ihop när du gick därifrån, det här är långt mer än man ska behöva ta. Önskar att vi kunde hjälpa dig men jag vet att det inte är något vi kan göra medicinskt. Vi får stötta och trösta dig här!!