• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

poussin: Då hoppas vi på bra besked imorgon. Hoppas du kan sova bra!

• Cahela

Poussin: det lät bra!!! Hoppas på bra besked imorgon.
    Curly: Vad för prover tog dom nu?

• Cahela

Kramiiis: Kan inte råda dig men efter vad du skriver låter det som du skulle ha det bättre utan honom. Det är inte ok att bete sig hur som helst tycker jag. Efter allt du gått igenom hoppas jag det får vända och du får må bra.
    pp: Grattis till en liten knatte.

• Cahela

Ullis: Jag frågade Holte om mf-risken och han sa att om den är 15 % så brukar man säga att den är 5 % efter att man har gjort VUL runt v 8 och då sett ett tickande hjärta. Så kom ihåg att det är 85 % chans nu i början att det går bra. Tänk på det istället för mf-risk. Har du ringt Linné idag?

• Cahela

Jag fortsatte till v 12 men det vet inte dom om. Jag fick fortsätta 2 veckor efter PLUS för dom men sen tyckte dom jag kunde sluta men jag vågade inte.

• Cahela

Jag vill oxå: Vi hade ingen kö till landstinget där vi bor (Uppsala) men vi valde ändå att gå via Linné privat och har totalt lagt ut 120 000 på försök. Har köpt två tre-pack och blev gravid på första försöket i andra trepacket.
    Hann med fyra FET oxå för drygt 9000 kronor styck och de var från första trepacket.

• Cahela

Piken: Skrev ett långt inlägg här igår som dock inte fanns med på kvällen? Konstigt!
    Min första halva av graviditeten var bra, sen v 21 har den ena krämpan efter den andra avlöst varandra och vissa hållit sig kvar. Har på 10 veckor haft UVI 3 gånger, svampinfektion, foglossning (konstant), ryggont (mer eller mindre konstant), förstoppning och med det rejäla magsmärtor, hemorrojder som inte vill gå bort...
    Alla krämpor tar bort glädjen över att vara gravid och jag är så LESS LESS LESS på dom! Är sjukskriven 25 % men kan inte ens jobba min 75 % utan att det ska dyka upp nya tillstånd och så får jag vara hemma från jobbet någon dag eller två. Igår gick jag hem från jobbet och idag är jag hemma. Känner att jag har en ilska och stress över att inte må tillräckligt bra och det är inte bra för barnet. Nu känns det varje dag jag vaknar att jaha, vad ska den här dagen bjuda på i krämpväg om jag inte vaknar pga en krämpa.
    Känns som det tar aldrig slut. Sen är inte magmåttet så bra (litet) så TUL i v 32 får se hur hon växer.
    Det är viktigast att hon får må bra men alla dessa krämpor gör att jag mår dåligt och så blir det en ond cirkel känns det som.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen