Inlägg från: tjorven01 |Visa alla inlägg
  • tjorven01

Vi på CvL fortsättningen

Det kan nog ta ett par dagar mer än 14 om man får proggisar men den bör ju komma ett par dagar efter att man slutat med medicinerna
    Själv börjar jag alltid blöda runt 16 dagar efter ÄP men det kan nog vara olika

• tjorven01

Åhhhh singel
    Hoppas såååå att det ska gå vägen för er
    Vi är själva levande bevis på att % ändå bara är en siffra och inget att hänga upp sig på då vi tom blivit rådda att gå över till ÄD men sedan lyckats på naturlig väg så ja
    Innan dess gjorde vi 10 ET som inte tog sig
    Så dag 6 ruva på du lugnt
    Jag vet att det är jättesvårt men ändå
    Hoppas du får ett fint plus om en dryg vecka

• tjorven01

Men vad är det jag har skrivit????? Singel????
    Jag menade ju så klart angel i mitt föregående inlägg

Sedan
    Underbara lilla du
    På RD 4 tror jag faktiskt inte att du kan känna ngt
    Jag har ruvat 10ggr alla ggr med samma resultat dvs negativt och symptomen har varit olika alla gånger
    Med tanke på progesteronet så Finns det nog symptom som både uppstår och maskeras just på grund av det

Jag vet att det kanske är annorlunda när man blir naturligt gravid eftersom jag inte tog progesteron men symptomen kom långt efter beräknad mens
    Jag håller verkligen alla tummar och tår för syskon till er nu
    Kram

• tjorven01

Nejmen Pp08
    Vad säger du???????
    Ni såg väl hjärtljud?????
    Hur kunde de säga att det var för litet??? 

2012 ska bli ett bättre år
  • tjorven01

Ego 

Var oxå på UL och fick se ett litet hjärta blinka men mäta ville gyn inte göra förrän om två veckor.
    Skärmen på UL maskinen var dessutom väldigt grynig så jag antar att han ville att den skulle växa till sig lite till innan det var mening att mäta.

• tjorven01

Men vännen
    Är det inte lite tidigt att mäta storlek?
    Och hur kan man eg veta att det är längden på embryot de mäter. Är formen rund och lika oavsett från vilken vinkel man mäter????

Vill såååå gärna att ditt lilla pyre ska hämta sig Hjärta 

• tjorven01

Tack Myran inga besked ang honom än
    Själv gråter jag konstant då jag har snävat ner symptomen till funktionellt dissosiativt neurologiskt symptom eller ALS
    Helt klart föredrar vi det förstnämnda
    Att röntgen inte visar ngt kan inte ses som ngt positivt alls annat än att det inte är cancer
    Nu väntar ytterligare utredningar men det kommer att ta tid
    Jag vet att det inte för ngt gott med sig att vara pessimist men just nu är jag bara så rädd så att jag knappt kan glädjas åt hjärtat
    Han har jagat neurologen idag och förhoppningsvis får vi tag i henne på fredag
    Annars får vi väl åka in på akuten med mig och panikångest

• tjorven01

Tack söta myran
    Neurologen trodde dock inte alls på stress utan menade att det måste finnas en fysisk förklaring till att musklerna var så mycket svagare och mindre
    Men ja jag försöker vara positiv även om det är tufft
    Mannen säger dock att jag bara är hormonell och att det är därför jag bara gråter
    Försöker dock vara förnuftig men det är rädslan som spökar

• tjorven01

Tack underbara
    Oron och ovissheten är ju som sagt värst.

Hur mår du/ni
    Jag vet att ruvardagarna är hemska
    Hoppas på fint plus snart för er
    Kram 

• tjorven01

Ja Cahela

Jag vet  att det är mycket hormoner .
    Eg inte så mycket att jag verkligen TROR att han har denna hemaska sjukdom som att jag är RÄDD för att att han ska ha den. Hur liten risken än är
    Men det är ju läskiga symptom  

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen