Inlägg från: tjorven01 |Visa alla inlägg
  • tjorven01

Vi på CvL fortsättningen

Susie
    Satt med ett stort leende när jag läste om din lilla sötnos med chokladen runt munnen
    Själv rullar allt på lite segt
    Ska ju bara ägna oss åt hemmaförsök men det är inte helt lätt efter alla år av ÄL timande och sex på bestämda dagar
    Blir lätt besviken om inte mannen har fattat att det är dags en viss dag knepigt men vi hänger i
    Ska till gyn idag och få höra om mina provsvar idag
    Det blir FET nästa månad om inget blir knas
    Våra två sista eskimåer på cvl
    Min ÄL är ju oftast sen och jag visar inte särskilt länge på stickorna så det gäller att inte missa den och cvl vill ju helst inte styra med pergotime och jag tror visserligen att det kan vara bra att låta kroppen vila men ändå......
    Nåja lite nere bara men det kan ju vara mörkret oxå brukar bli sådan så här års
    Annars blir det nya tag i sommar och i så fall klinik i Barcelona el CFC har inte riktigt bestämt mig än hmmm
    Massa kramar till dig och alla andra fina

• tjorven01

Är det inte märkligt hur väl man känner sin kropp?
    Var hos gyn idag och fick veta att jag har för låga nivåer av både östrogen och progesteron och dessutom lätt pcos liknande äggstockar.
    Det var ju det jag visste!!!!!!! Skrikandes
    Det är inte normalt att ha ägglossning dag 22 i en cykel och mens dag 34 eller 40dagars cykler för den delen heller.
    Däremot var amh bättre än någonsin 2,2
    Kanske Lottas underverk?
    Nåja ska bara smälta lite innan jag tar tag i det som ska göras.

2012 ska bli ett bättre år
  • tjorven01

Myran
    Har du kontaktat allas vår medicinutskrift Eva????

Susie
    Jag tror inte att östrogen är taget tidigare men progesteron är iaf taget och som vanligt har svaret alltid varit att det ser sååååå bra ut. Men hur f-n går det till att inte ALLT testas???? Jag fattar verkligen inte morr

• tjorven01

Myran min myra
    S är fantastisk
    Var förbi där idag och hämtade kopior på mina provsvar
    Upptäckte sedan när jag kom hem att han nog är lite lätt förvirrad eftersom han tagit progesteron dag 2 i cykeln
    Det ska man ju inte ta förrän efter ÄL
    Nåja men han är iaf hur gullig som helst och jag vet ju att han haft äldre kvinnor som blivit gravida så där tycker jag inte att han borde bråka
    Jag frågade idag vilka kliniker han samarbetar med och då sa han "alla som vill ha mig"
    Du ska se att det blir ett positivt möte
    Anledningen till att jag föreslog Eva var att hon alltid skryter om att hon gjort äldre kvinnor gravida och att hon alltid har tid ganska omgående
    Men har du tid hos S så är ju det fantastiskt

Curly lilla vän
    Massor av tjejjer tom blöder under grav så oroa dig inte för det nu utan ta det bara lugnt och njut

Vinkar till Cah oxå
    Ditt nya liv låter
    supermysigt
    Hoppas sååååå att vi får uppleva det ngn gång

Kramar i massor

• tjorven01

Neeeeej!!!!!!!!!
    Benisgrodden SKA vara kvar!!!!!
    Det finns inget annat alternativ basta
    Jag känner på mig att den är kvar
    Detta ska bara vara ngn ofarlig om än oroande blödning
    Kramar i massor vännen
    Vila bara nu och ta hand om dig
    Kram

• tjorven01

Ha ha bebisgrodden skulle det ju stå
    Curly curly curly
    Håller verkligen alla mina tummar för att ni mår bättre idag
    Kr

• tjorven01

Susie fina
    Här är jag oxå
    Vilar vilar vilar zzzzzzz.......inga Ivf i sikte än bara massa akupunktur och zonterapi som sagt vilar både min stackars kropp och ivfhjärna
    Massa kramar till alla som är inne och läser

• tjorven01

Kommer bara in uppdaterar ifall det ff är ngn som läser här att jag idag plussade för första gången efter hemmaförsök
    Har ju 9 misslyckade Ivf och två FET bakom mig
    Så snopet det kan bli och vi som ju väntade på mens för att kunna planera FET

• tjorven01

Nej inte långt iaf
    Hade ÄL den 12e mars så inte alls långt men ett steg i rätt riktning

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen