Inlägg från: tjorven01 |Visa alla inlägg
  • tjorven01

Vi på CvL fortsättningen

Men Curly lilla vän,
    Mådde du inte lite dåligt av Ino plus tidigare oxå?
    Usch vilken jobbig upplevelse
    Nu ska du bara njuuuuuuta av spanien och mannen så kanske du får sluta helt med Ino för ett bra tag framöver Flört
    Vi måste ses när du är tillbaka
    Kram vännen

2012 ska bli ett bättre år
  • tjorven01

Curly stackarn och på semestern och allt
    Försöker skrämma iväg bakterierna härifrån
    Schas!!!!!!
    Hoppas ni har det mysigt annars
    Kram

• tjorven01

Tack fina Susie för att du delar med dig av mammalivet
    Log brett när jag läste om Viola och stortjejjens humör ha ha sån var jag oxå när jag var liten eller liten ja hon börjar väl bli stor nu

Bästa vännen berättade i tisdags att hon äntligen var gravid nu efter två års försök är såååååå glad nu får jag äntligen bli moster iaf hade bara önskat att jag oxå fick bli gravid så vi fick dela lite mammaledighet men en graviditet känns väldigt avlägset för min del
    Det är klart att vi hoppas spec efter hysteron men verkligheten kryper närmare
    Går ut skolan i juni och måste börja söka jobb så barn får väl bli en fråga för framtiden om det inte lyckas i vår usch känns Inge bra alls har värsta svackan
    Nåja snart är det iaf jul och då blir det mys med syskonbarnen iaf
    Kram alla fina

• tjorven01

Cah åhhh vad härligt det låter att lilla Elsa växer men visst sätter barnlösheten spår
    Själv vågar jag inte ens drömma om ett levande friskt barn längre

Hur som helst uppdaterar dagens strapatser
    Tillbaka på hotellet igen efter hysteron
    Allt gick toppen förutom att jag mådde lite dåligt av narkosen men det ordnade till sig på två timmar
    Fick sedan se allt på film med Peny. De avlägsnade död vävnad och mindre polyper men det var tydligen inget allvarligt
    Sedan beordrade hon Ivf vila minst 8 mån
    Hon tyckte att vi absolut borde lyckas på egen hand och om vi skulle göra Ivf så sa hon att vi skulle gå på en non aggressive dos och helst Ivf i naturlig cykel
    Hon menade att hon inte ens själv ville ta emot mig innan dess då hon sa att jag skulle låta min kropp vila
    Hon var helt fantastisk och enormt förtroendeingivande
    Beordrade mig dessutom att uppdatera
    Så nu är livmodern på topp och det blir sänghalmsmys from nästa månad för oss
    Kanske en minitomte
    Kram alla fina

• tjorven01

Ja det lustiga är att hon sa ok nine Ivf det kom hon ihåg från tidigare mail
    How many Times' have you bin pregnant? Och när jag sa none så bara gapade hon
    Fel beh för aggressiv gav mig färre ägg än någonsin klantigt av labbet och dessutom dold chlamydia de första 8 återföringarna
    Och ang de multinuckleära embryona så förklarade hon att det är ett ägg som blivit befruktade av flera spermier
    Vid vanlig Ivf kan det ske om det är ngt fel på äggets membran men i mitt fall då det var ICSI så kan ni ju bara gissa vad som hänt
    Ägg eller spermier i sig kan alltså inte göra att det blir multinuckleära embryos med andra ord klant av labbet

Nu börjar vi om från början
    Kram

• tjorven01

Tack Susie, Underbara och alla ni andra
    Ja vi lever på hoppet men dock luttrade
    Ska ändå försöka tänka positivt ifall det nu hjälper

Pp08
    Hoppas på fin befruktning

Massa kramar till alla fina hjältar här inne

• tjorven01

Pp08
    Fy vad trist. Fortsätter dock hälla tummarna för att det trots allt blir någon fin befruktning

Cah
    Men vilken underbar liten prinsessa
    Heeeeeeelt fantastisk!!!!!!!!
    Minns fortfarande hur glad jag blev när jag förstod av dina inlägg att du var gravid.
    Trots att du då inte hade testat än Flört

Poussin Myran och Curly
    Tack själva för igår
    Glömde almanackan på jobbet igår men återkommer imorgon. Ska kolla när jag lyckas få in en träff innan jul
    Stora kramar till er. Ni är fantastiska
    Kram Hjärta

2012 ska bli ett bättre år
  • tjorven01

Curly
    Det beror på hur de räknar mig har de ibland bett testa på morgonen dagen efter oxå men annars har de räknat kvällstestet som dag 1

Säger som Poussin härligt att inviga 2012 med plus

Myran
    Har du fått tag i ngn ny gyn???

Pp08
    Hoppas kroppen sköter sig som den ska

Poussin

• tjorven01

Myran
    Eva jobbar ju på en annan klinik oxå på Östermalm
    Inte ska du gå till Strandkliniken för första besöket
    tycker det känns onödigt eftersom det kostar 1400
    Ska kolla upp nr till den andra kliniken mesar det till dig sen

Curly
    Tycker du ska säga som det är till dem att du fått glad gubbe på lördag kväll oxå och låta dem ta beslutet

Kram

• tjorven01

Curly
    Alla tummar och tår är dina
    Men jag är inte ens orolig för jag VET att det kommer att gå toppen och du kommer att vara först ut med plus 2012
    Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen