• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

Anlo: Ja, det är verkligen inte rättvist. Får så fina embryon som klarar nedfrysning och uppting och delar sig bra men inget fäster. Jag är fullkomligt övertygad om att det inte är embyrona som är dåliga utan att någonting i min kropp stöter bort dom.

Bonusmamma till ljuvliga lilla Emma.
  • Cahela

Ringde klinken och hörde att nästa tid fanns vecka 16....
    Sköterskan skulle prata med någon av läkarna och höra om vi fick köpa ett till 3-pack och när vi kan köra igång isf. Det blir med korta metoden som vanligt isf.

Bonusmamma till ljuvliga lilla Emma.
  • Cahela

Helena och Axel: Ja dom tjatar ofta om att det är embryona det är fel på men nu har dom börjat säga att dom inte kan se vad som är fel. Jag tror verkligen inte att jag har så dåliga embryon för jag har alltid fått många ägg, bra celldelning, till frysen osv..hög befruktningsgrad så nej. Jag köper inte det. Något annat är det.

• Cahela

Ja, ruvningen är det värsta av allt iaf mentalt...Lycka till nu!!!! Om du lyssnar kanske du hör vårskriken från värmeskåpetGravid

• Cahela

Helena och Axel: Grattis till ET och alla dom i frysen. Ruva och njut!!
    Maaroj: Attans nej vad trist!! Jag hoppas verkligen att dom du fick tillbaka tar sig. Du verkar få ut många ägg iaf och sånt är ju alltid positivt. Ruva lugnt nu!

• Cahela

heavenlee: Jag ska dit på VUL imorgon 8:30 så jag ska spana in dig i väntrummetFlört

• Cahela

Hevanlee: Såg dig imorse, ni satt mitt emot mig i soffan och sen heter vi samma sak:=)  Vi var visst tre med samma namn där imorse. Jag hade vit tröja på mig och svarta byxor.
    Vad gulliga ni såg ut att vara. Hoppas det går bra i dag, Kram!
    Jag är igång med IVF igen så jag hoppas få göra ÄP nästa vecka.

• Cahela

Heavenlee: Nej, inte hon med arbetskläder från Bauhaus och inte hon som satt bredvid er och läste tidningen. Mitt emot er satte jag mig, vit tröja och svarta byxor hade jag på mig, minns du?
    Grattis till äggen!!!
    Jag ska göra ÄP på onsdag.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen