Vi på CvL fortsättningen
pp08: Härligt med våryra i värmeskåpet
pp08: Härligt med våryra i värmeskåpet
Myran: Du måste uppdatera oss sen när ni har bestämt er för ni går vidare. Hoppas du får nytta av mina länkar jag skickade.
Kram kram
Curly. Anlo24 hade ont i brösten hela tiden och var ju gravid så jag tycker det låter som ett gott tecken hos dig.
Curly: Ackis har 3 IVF och alla FET som du får kring dom är gratis. Om man måste göra FET direkt efter IVF eller gå vidare direkt till ny IVF vet jag inte. Det är väl lovande med inga mer spottings sen i onsdags...
Tjorven: vet inte vad jag ska säga...ibland undrar om man om inte "nu är det nog kvoten är fylld".... Stor kram....och en till kram...och en till...
Curly; Stackars dig och som testat minus idag för det är verkligen inte någon höjdargrej. Brukar sänka mig totalt om inte direkt så efter några dagar. Jag säger som du, jag är 36 och jag ger inte upp nu!
Myran: Nämen, vad är det jag läser? Bruten handled? Nä, nu måste turen vända och gå dig väg. Stor kram.
Helenaochaxel: Stackars dig, jag avundas dig inte. En kväll med gravida är rena plågan, jag fixar inte att gå på sånt.
Curly lilla vännen, lider med dig det är ju HEMSKT!!! Köp dig en stor bukett vackra fina färgglada tulpaner.
Kram!
Tjorven: På våran föräldrarutbildning var det flera som gjorde IVF samtidigt...