• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

Curly: Jag förstår precis vad du menar när det gäller att bita ihop, det är jag expert på vid det här laget.
    Min överlevnad har nog varit min lilla bonustjej men samtidigt så är hon inte min så ja, det är fortfarande väldigt jobbigt. Tar en dag i taget, det är vad jag orkar med. Hoppas du kommer trivas på Ackis!

Bonusmamma till ljuvliga lilla Emma.
  • Cahela

Susie: Hoppas allt går bra och att du inte behöver vara utan lilltjejen alltför länge eller rättare sagt hon inte behöver vara utan dig alltför länge för det är nog lite jobbigare för barnen. 
    Hoppas du inte åker på vinterkräksjukan nu! Vi håller tummarna för att din bebis kommer ut på den planerade snittdagen och mår toppen. Nu är du iaf i goda händer så även om det inte är kul så är det iaf rätt ställe att vara på som läget är nu för dig. Kram och gott nytt år med lillbebisen i magen!

• Cahela

myran: Jag håller tummarna för att dom var fyrcelliga på eftermiddagen och nu är ännu flercelliga:)

• Cahela

Myran: Vilken jättegullig bild du har!! Den lyser upp tråden.
    Jag tycker du är klok som inte grottar ner dig i antalet celler, det finns inget man kan göra nu för att påverka men du ska veta att vi är många som håller tummarna för dig!!

• Cahela

Poussin: Var du där imorse? Jag var där så vi kanske såg varandra?

• Cahela
    Poussin skrev 2011-01-18 12:16:51 följande:
    Ja, hade tid  8.15, men fick komma in en halvtimme försent... När var du där? Lustigt om vi såg varandra! Glad
    Jag hade oxå tid 8:15 men fick komma in 8:30 så vi måste varit där samtidigt. Jag satt in soffan med min man och vi hade röda tröjor på oss båda två.
  • Cahela
    Poussin skrev 2011-01-18 16:08:44 följande:
    cah: Jaaaa, jag minns er - vad lustigt att vi var där samtidigt! Skrattande Jag satt själv i fåtöljen precis efter ingången i grå tröja! Var ni där på VUL?

Fjällsippan: De höjde dosen från 300 till 450 redan vid första VUL i torsdags, men vi hoppas på att sista sprutan ikväll kommer göra mirakel. Första gången med Menopur, hade Puregon sist.

Tack för alla snälla ord och peppning, ni är så underbara, mår mycket bättre än när jag kom tillbaka och det är mest tack vare er! Hjärta Mängder av stora kramar Hjärta
    Ah, satt du med uppdragna ben och läste? Isf kommer jag ihåg dig:)
    Vi var där på VUL och jag ska tillbaka för nytt VUL nästa vecka. Jag hoppas på att den äggblåsa jag hade idag har växt till sig då.
  • Cahela
    Poussin skrev 2011-01-18 16:38:25 följande:
    Det var jag det! Skrattande Satt och läste min bok om mindfulness och försökte andas och tänka positiva tankar, gick väl sådär... Jag hoppas också att din blåsa växt till samt att några till dykt upp tills nästa vecka!
    Jaha, det var det du läste om:) Vi hoppas på FET så jag är nöjd om min blåsa och slemhinna växer till sig, skeptisk är jag med tanke på min PCO. Jag hoppas på bra ÄP för dig. Hur gammal är du?
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen