Vi på CvL fortsättningen
Små räkor, hej hej Håller tummarna för att ni får göra ert fet snart!
Myran, tror du kan vara lugn, efter några sprutdagar borde det sluta.
Små räkor, hej hej Håller tummarna för att ni får göra ert fet snart!
Myran, tror du kan vara lugn, efter några sprutdagar borde det sluta.
Anlo, skönt att samtalet gick bra och att ni nu har en plan. Det var ju lite samma resonemang han sa till mig, att det blir som att göra sig av med två chanser på en gång. Jag har också lite svårt att hänga med på varför men det måste ju betyda att miljön i livmodern kan vara olika gång till gång och att den spelar in, såsom hur tjock slemhinnan är osv. När ungefär kommer din äl? det kan inte vara så långt kvar nu!
pp08, härligt att det blir fet snart!! Hur många ägg har du i frysen?
Kul att ni kommer bli några ruvare snart, jag håller tummarna för många plus!!
Pp08, håller tummarna att det första ser fint ut när det tinas!
Myran, klart det är ägg på g duktig du som sprutar på, när är det vul? kan inte vara långt kvar va?
Kom just tbx från VUL och inget vidare resultat, 3 äggblåsor bara I eftermiddag när blodprovet är analyserat får vi veta hur/om vi ska gå vidare. Just nu känns det trist, men jag måste kila iväg till jobbet iallafall nu.
Susie, vad du är gullig som tänker på mig. Hur var ditt resultat på VUL, jag minns inte? Hur mår du?
Sköt om er alla i solskenet. Kram kram
Ja visst ja, minne fiskmås. Men det är inte långt kvar det heller!! (försöker jag intala mig i alla fall, jag har mitt rul då också).
Djurgårdsrutan, säger grattis i den här tråden också. Hoppas ni mår bra och kommer hem snart, och att lilltjejen växer till sig - hon kan inte vara stor nu? Hoppas hon kan andas själv och klarar av att äta bra.
Inte alla som kommer hem från semestern med en liten bebis
Myran å anlo, lycka till imorrn!