Inlägg från: Embla82 |Visa alla inlägg
  • Embla82

Vi på CvL fortsättningen

Susie, åh va härligt! kunde du se att hjärtat tickade på? jag undrar verkligen hur det ser ut  
    Frågade du inte varför du skulle dit igen? dom kanske har lite att göra nu på linne så här precis innan stängning och tyckte det kunde vara mysigt att se en bebis till innan semestern  

• Embla82

Då blir det flera et idag, vad spännande!! Heja er

Susie, javisst ja, du gick ju hon din hemläkare. Häftigt att det det där hjärtat. Du får se nästa vul som en bonus som anlo sa.

Smassk, va spännande! Grattis till plus. Förra gången jag var gravid så testade jag först med billiga tester och då var det som du skrev, att det kom fram ett streck till efter flera minuter. Men det är väl för att det är ganska tidigt också.

• Embla82
    DjurgårdsRutan skrev 2010-06-04 12:56:52 följande:

Dahlia och SSmask, stort grattis tjejer, vad underbart.

Vilken plusstråd detta har blivit. 2010 är vårt år, så är det bara. Passar på att önska alla en trevlig helg. Har vart mycket nu inför flytten. Bara några få dagar kvar i Sthlm nu.

Hör av mig igen när internet är inkopplat där nere, tills dess får ni ha det så bra.

Många Solig-iga Kramar

Lycka till med flytten!
  • Embla82
    anlo24 skrev 2010-06-04 14:20:01 följande:
    11 ägg igår. 7 befruktade idag. Känns bra. Ser fram emot ET imorgon. Nu borde väll det vara lugnt till morgondagen. Eller finns det en risk att det alla skulle dö?

Trevlig helg på er tjejer.
    klart det blir et! grattis
  • Embla82

Smaask, var bor du? du kan ju ringa till tex. sophiahemmet eller mamma mia. Det borde finnas gott om ställen att göra vul på. Det gäller dock att dom inte har ultaljudsaparater från 1800-talet... 

Anlo, grattis till ruvarstart!!

Dahlia, stor kram till dig.  

• Embla82

Smassk, kom på att du kanske kan fråga linné, dom lär ju veta vart du kan göra vul när dom har stängt?

• Embla82

Anlo, det är sjukt vad man glömmer fort men nog har jag känt av många hugg i magen!! värst var det på nätterna efter att jag kissat, och så är det även fortfarande. Det är som att äggstockarna på nåt sätt flyttar på sig igen när man kissat typ. Så jag tycker det låter väldigt lovande för dig anlo!!

jag skulle försöka ta det lungt med lyften om jag var du, kanske kan någon annan hjälpa till? du kan ju säga att du fått ont i ryggen..?

Kram 

• Embla82
    Märtalina skrev 2010-06-07 21:30:44 följande:
    Hej, härligt med så många nya ruvare! Åh vad det ska ruvas ordentligt nu!! Själv är jag på ruvardag (FET) 12 nu, men dag 15 efter ÄL i naturlig cykel så jag klurar på när BIM är....Känner mig som vanöigt innan mens så hoppet börjar att dala och det känns tyvärr som det lutar åt att försöka igen efter sommarstängningen.....kram till alla!!
    hur går det för dig? har du vågat testa än? 
  • Embla82
    tjenarehejsan skrev 2010-06-10 13:51:07 följande:
    Rd 8 idag och har blött lite nu på em, man blir ju bara less. mina andra ggr har jag blött på dag 13 och dag 15. Detta känns ju väldigt tidigt iaf, emn men får väl inse att det är kört igen
    nej, blod vill inte ha här i tråden! hoppas det bara är lite så att vi kan fortsätta hålla tummarna.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen