Inlägg från: Embla82 |Visa alla inlägg
  • Embla82

Vi på CvL fortsättningen

Dahlia, haha jag har också försökt få min sambo att ta en skvätt spray just så han får känna smaken - men han totalvägrade 

myran, du bör nog hålla dig en vecka till i alla fall. Ägglossningssprutan kan visa falskt plus i upp till 10 dagar och det är väl egentligen ingen vits att testa för tidigt även om man helst skulle slippa ruvarveckorna helt om man fick välja. Men håll ut! testdag är här supersnart.
    Curly, härligt att du fått tid för äp. Det låter normal med 5 stora å några lite mindre blåsor. Då får du ladda för äl-sprutan i helgen
    Hehe, skattade lite åt att det kliar så mkt. Jag tror det är för att man liksom bli supervarm och får blodvallningar. På mig svullnade också händer och fötter upp lite, men just kliet verkar jag ha sluppit.
  • Embla82
    DjurgårdsRutan skrev 2010-04-16 06:59:57 följande:
    Hej tjejer.Kikar in och vill önska er alla en trevlig helg.Själv blir det en tripp ner till Göteborg.Kram
    du tar väl inte flyget?
  • Embla82

Myran, håller tummar för plus nu. Ska du våga tjuvtesta lite tidigare eller väntar du till testdag?

Anlo, hoppas flygen kommer igång. Jag har också en spanienresa bokad å det var tänkt att vi skulle åka på tisdag, men vi får se. Det ser rätt mörkt ut just nu.
    Curly, lycka till med sprutan. Det blir antaligen et på torsdag för dig, dom brukar bara odla två dagar på linne
  • Embla82

Anlo, supertrist med minus  

Myran, tråkigt med minus å mens för dig också - men fick du ett plus nu alltså? Hoppas att ett av äggen klamrat sig fast. Hoppa linne kan ge dig lite råd, men tyvärr är det väl bara att vänta och se. Hoppas tiden går fort!
    Cockie, stort grattis till hjärtat!! Måste vara en härlig syn
  • Embla82
    tjenarehejsan skrev 2010-04-27 07:30:56 följande:
    Nej jag har inte fått nåt örtavkok. Vad är det. Ja det var helt ok. Började spraya i söndags. Ska gå på 10 behandlingar nu innan äggplock och et
    Om du vill kan du kolla på min sida på bilder, där finns bilder på örterna. Men var inte ledsen om du missat dom, det smakar fruktansvärt illa!
    Myran, hur har det gått för dig? kram till dig.
    Hur är det med alla ruvare, gravida å väntar-på-startare? Jag känner att jag missat lite under min vecka i Spaninen. Idag har jag i alla haft sprutstart, menopur korta metoden denna gång. Hoppas verkligen jag kommer till äggplock denna gång i alla fall!
  • Embla82
    Märtalina skrev 2010-04-28 22:17:12 följande:
    Alla sk symptom är som bortblåsta! Det enda som kvarstår är att jag har blivit så svullen om magen,ännu mer än när jag åkte från cvl, JÄTTEtjock och kan inte ha mina kläder, känner mig helt desperat! Nån annan som gått upp mycket i vikt av all behandling? Läk sa att jag skulle hålla koll på vikt ang överstimulering, jag väger 2 kg mer än på cvl nu, men inga andra syptom på överstimulering...konstigt!
    Välkommen hit  
    Det kan bli sådär och så länge du inte har ont så är det bara att se till att dricka mycket och vila ordentligt. Men jag vet, magen kan bli galet stor! Symptomen kommer och går, och vaggisarna bidrar mycket också.. så oroa dig inte för det. 
  • Embla82

Små räkor, kul att se dig Med mig är allt bra tack, förutom att jag inte fått något plus än... men sprutstart igår så jag hoppas vidare. Hur är det med dig? Hoppas att du mår bra! sommarn lär vara över på ett kick, så hoppas det blir fet för dig snart då

hhoppas, härligt! då är vi två. Vilken dos har du?
    Bodytalk var nåt nytt för mig, jag som trott att jag testat allt som bara går...är det som ett gympapass med kroppsfokus eller hur funkar det?

• Embla82
    Märtalina skrev 2010-04-29 13:30:55 följande:
    Tack Embla82, det är nog bara att bo stora tunikor ett tag... Dagens mystiska: Jag håller på att svettas ihjäl! mina händer och ansikte glöder!
    Ja, tacka vet jag stora tunikor, och leggings. Det är omöjlig att ha jeans när man genomgår dom här behandlingarna. Skumt med svettningar, men det kanske blivit sommar?
    Håller tummarna!
    Curly, håller tummarna för dig också Ska du våga tjuvtesta?
    Dahlia, klart det är tufft och jobbigt och det är klart att du är ledsen. Det är inte så kul att påbörja en behandling och efter att ha förlorat ett barn måste det kännas oerhört tufft. Jag förstår att det känns konstigt att försöka bli gravid med ett nytt barn men när du väl blir det så blir ju även det erat, och ni kommer älska det lika mkt som elias. Hoppas det känns lite bättre snart, det går upp och ner, så ni orkar med den kommande sprutstarten. Stor Kram till dig!
  • Embla82

Myran, å nej va jobbigt att inte veta, och så uvi på det Jag lider med dig! hoppas linné kan göra ett vul på dig snart så du får veta hur det ligger det. Kram

Jag håller med Cah, det är verkligen individuellt när man får mens efter et/fet. Vissa får det tidigt och andra inte förens man slutar med vaggisarna.

Jag är också nyss hemkommen från Linné, har tagit fem sprutor och är på banan, om än med några få blåsor. Men den här gången ska vi verkligen ta det lungt så det blir ingen doshöjning. Men jag tror några fler blåsor kommer efter snart!

• Embla82

Curly, då håller jag tummarna för dig imorgon!!

Marvin, lycka till på äp imorgon. 
    Cookie, härligt med v 10 och inskrivning. Hoppas du får en bra barnmorska!
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen