Vi på CvL fortsättningen
Dahlia, haha jag har också försökt få min sambo att ta en skvätt spray just så han får känna smaken - men han totalvägrade
Dahlia, haha jag har också försökt få min sambo att ta en skvätt spray just så han får känna smaken - men han totalvägrade
Myran, håller tummar för plus nu. Ska du våga tjuvtesta lite tidigare eller väntar du till testdag?
Anlo, supertrist med minus
Små räkor, kul att se dig Med mig är allt bra tack, förutom att jag inte fått något plus än... men sprutstart igår så jag hoppas vidare. Hur är det med dig? Hoppas att du mår bra! sommarn lär vara över på ett kick, så hoppas det blir fet för dig snart då
hhoppas, härligt! då är vi två. Vilken dos har du?
Bodytalk var nåt nytt för mig, jag som trott att jag testat allt som bara går...är det som ett gympapass med kroppsfokus eller hur funkar det?
Myran, å nej va jobbigt att inte veta, och så uvi på det Jag lider med dig! hoppas linné kan göra ett vul på dig snart så du får veta hur det ligger det. Kram
Jag håller med Cah, det är verkligen individuellt när man får mens efter et/fet. Vissa får det tidigt och andra inte förens man slutar med vaggisarna.
Jag är också nyss hemkommen från Linné, har tagit fem sprutor och är på banan, om än med några få blåsor. Men den här gången ska vi verkligen ta det lungt så det blir ingen doshöjning. Men jag tror några fler blåsor kommer efter snart!
Curly, då håller jag tummarna för dig imorgon!!