Inlägg från: Embla82 |Visa alla inlägg
  • Embla82

Vi på CvL fortsättningen

Tjorven, men 40% chans? så hög chans trodde jag itne att det gick att få, max trodde jag var ca 30%. 

Djurgårdsrutan, hoppas verkligen du blir bättre snart. Känns det som att det håller på bli bättre nu eller är det lika illa fortfarande? 
    Nu äntligne har jag börjat spruta, fumlade lite men tillslut fick jag ihop en menopurspruta.
  • Embla82
    Cahela skrev 2010-03-24 20:10:06 följande:
    Embla: Lycka till med menopuren, hos oss var det maken som blandade. Han tycker det är kul, själv var jag mest nojig att vi inte skulle få ihop allt.
    hehe, så olika det kan vara. Min sambo vill helst va en mil ifrån mig när jag ska spruta. 
  • Embla82

Tjorven, jag är inte säker på att jag hänger med. Jag trodde att det är ca 30% chans att lyckas med toppembryo vid färskförsök, kan den siffrar alltså vara upp mot 50%?

jag har ju gjort 4 insättning totalt (två färsk och 2 frys), men om jag tolkat läkaren rätt så har min chans inte minskat pga många insättning ännu, men det kanske den gör snart... 
  • Embla82
    Kakor skrev 2010-03-24 21:46:07 följande:
    Vi ska definitivt se till att fixa bebisar i tråden!!  Hoppas den här våren blir bra för oss alla. Har 9 dagar till testdag
    Spännande, då börjar den jobbiga veckan för dig snart... hoppas tiden går fort  
  • Embla82

CurlyRed, välkommen hit Dom är proffsiga på Linne så förhoppningsvis kan dom hjälpa er!

• Embla82

Anlo, med tanke på att mina två ägg jag hade i frysen dog skulle jag nog välja ett nytt färskförsök om jag var du. Men så tänkte jag ju inte innan... då ville jag hellre göra fet, men se det gick tyvärr inte.

• Embla82

Hhoppas, nej vad tråkigt. Ta hand om dig i helgen och sen blir det nya tag som gäller!

Anlo, men har du inte läst lappen? Tur cah upplyste dig Men satsa du på ett färskförsök om det känns bäst. Men börjar det redan blir tajt inför sommaren? oj oj, hela den här ivfsvängen tar sån tid å man hinner ju inte mkt. Snart har det gått ett år sen min första ivf.
    CurlyRed, hur går det med sprayen då? Hoppas du slipper biverkningar. Första gången jag sprayade kände jag inget, men den här gången har det blivit mindre lyckat. Haft en faslig huvudvärk och sen några dagar tillbaka får jag svettattacker på nåt sätt. kan vakna mitt i nattne å behöver slänga av mig täcket. 
    Har du sprutat tidigare eller kommer det bli första gången nu?
  • Embla82

Myran, välkommen hit {#lang_emotions_sunny}

Då verkar vi ligga rätt lika i behandling. Jag har sprayar också och är har tagit min 5 spruta. Jag kör också menopur denna gång, och det är allt lite krångligt, men man lär sig
    Suza, lycka till med testningen imorgon!
  • Embla82

Cookie, nämen - stort GRATTIS!! va härligt Som du har väntat!

ANlo, va skönt att du fick behandlingarna klara för dig, bra med fet nu, förhoppningsvis slipper du en färskbehandling till. 
    Susie, yes, imorrn blir det vul så får vi se om det hänt något än. Men jag är rätt segstartad så det är nog bara smått.
    CurlyRed, det verkar vara lite olika det där med varför man väljer menopur eller puregon. Ibland ger det stor skillnad andra gånger är det mest för att man som patient ska känna att det händer något. Man får prova sig fram. Menopur är ju naturligt och framställt av kvinnors urin medan puregon är kemiskt framställt (eller..va säger man, icke naturligt?).
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen