Vi på CvL fortsättningen
Anlo, skönt att du mår bättre, du ska att det här blir bra. Nu ruvar vi på!
Anlo, skönt att du mår bättre, du ska att det här blir bra. Nu ruvar vi på!
Jayt, lycka till idag. (Jag har aldrig ringt och frågat hur det gått för äggen) om de inte hade gått väl hade de ringt till er.
Grattis Jayt! Nu ruvar vi som sagt!
Skumt det här, men har redan mensvärk och fick pyttelite ljusrosa idag, ruvardag 3 liksom, känns att det är för tidigt för mens. Hur mår du Anlo? Ja snart är du med pemberly :)
Grattis Anlo!!!! Vilket superläge och så skönt att kunna slappna av lite iaf. Fast nu ska ni ju inte använda dem till förrän til. Barn nummer tre! (Eller kanske fyra) ;) Själv är jag på ruvardag 5, helt sjukt nojjig! Haft sådana stickningar, hugg och ilningar i två dagar, bättre idag. Inga andra symptom tex spänningar i brösten, som jag brukar ha :( Arbetar hemifrån för att inte stressa så mycket, men nästa vecka är det full fart på jobbet. Och hur mår du Anlo? Kommer du att testa innan td?
Ja, sover oxå illa, eller är vaken mer eller mindre efter ett på natten. Tror det är prednisolonet, dr sa att ta den på morgonen. Hur länge ska du ta prednisolon? Föra gången skulle jag ta till td, denna gången bara i sju dagar, hm. Inget blodblandat sedan den dagen, så skönt, kan ha varit efter insättningen, han fick hålla på ett tag innan han fick kateter för införingen på plats (mer än vanligt). Jag ska oxå testa på fredag (nästa vecka)! Har testdag då. Ska inte testa innan, men lär säkert veta innan. Tar oxå progesteron till kvällen, är inte det ovanlig ordination? Man brukar väl alltid få ordination morgon och kväll. Och så har jag förstås fragminet, blå om magen redan efter fem stick, men vad för man inte för en graviditet och ett till barn :) Vi hoppas än eller hur, kram
Same here, tyvärr! Inte en spänning i brösten tom molvörken jag hade under ruvardag 3 o 4 är borta. Så jag väntar oxå på mens och vi har inte diskuterat hur vi gör efter detta. Jag har bim idag, få se vad som kommer. Hur gör du med prednisolonet, trappar du ned? Råkade surfa på läkemedlet och att man efter viss dos kombinerat med tid är viktigt med nedtrappning, har du hört något? Men vad uppsvullen man blir av prednisolonet! Men vi hoppas väl än, kram
Tack för peppning både Anlo och Cahela. Anlo, Inte över än, men det är ångest att behöva gå på toa, och sedan TPA. Jag ska testa på fredag, törs inte testa tidigare. Äter prednisolon längre är ordination nu, förra gången skulle jag äta till td, så varför inte nu. Cahela, jag tror läkarna skulle tro på fler försök, jag får ju superbra ägg enligt dem, men det blir liksom inga barn av dem. Har gjort 3 et och 6 fet efter sonens födelse. Borde rimligen vara vår tur snart. Jag hoppas att du verkligen får en bra kontakt med läkaren inför planeringen av förlossningen. Vill du ha snitt? Ja, fy vad vi måste gå genom för att få några älskade barn. Ja det skulle verkligen vara kul att ses! Delar mer med er än med mina vänner, för att jag inte orkar se deras frågande blickar.
Stort GRATTIS Anlo!! Så superglad för er! Det är verkligen din tur! Men när har du testdag? Jag har det på fredag och är så j-a feg, så jag vågar inte testa innan, utan väntar på mens mär som helst. KRAM och grattis igen!
Ja tack behöver alla era tummar, all tur i världen och lite till, försöker stå ut till på fredag.