Vi på CvL fortsättningen
Anlo, jag har oxå rätt ofta hugg som känns som knivar, jag tror att det är så för mig för att det är trångt helt enkelt. Det blir mer om jag är tex kissnödig eller att jag behöver göra nr 2. Och nu när magen är trög och nummer 2 inte kommer regelbundet så känner jag oftare hugg och obehag tex av att sitta. Har oxå ett myom som gör att livmodern har lite annan form, den sitter dock på utsidan som tur. Men jag vet hur oron sätter sig på hjärnan och då ska man gå på en extra koll. Jag mår faktiskt inte så illa på mornarna, utan sedan resten av dagen. Mår illa när jag är hungrig, mår illa efter jag ätit. Går ständigt runt med måillaband runt handlederna och har inte vågat ta postafen. Har periodvis svårt att koncentrera mig på jobbet. Något trötthets och illamående utbrott har min son fått utstå i samband med att han satt sig på tvären. Han är i sin frigörelsetid och de kan fresta på ibland. Han har frågat rätt mycket varför han inte fpr ligga på min mage och faktiskt nämnt bebis, så vi beröttade för honom i veckan och han tog det bra, varken ledsen eller superglad. Ville känna på magen och det känns ju inget förstås än (förutom en uppsvälld mage). Det lät ju ändå som lite dramatisk förlossning, iaf resultatet efteråt. Utifrån mitt perspektiv, skönt med snitt. Skriv o berätta hur det går.