Vi på CvL fortsättningen
djurgårdsrutan. grattis till lilltjejen, hoppas allt går bra!! KRAM!!!!
djurgårdsrutan. grattis till lilltjejen, hoppas allt går bra!! KRAM!!!!
Anlo: Jag fick bättre resultat av Menopurän med puregon men jag undrar om det var akupunkturen som påverkade det oxå.
anlo24: Jag gick två gånger så jag kan inte säga om jag mådde bättre men så bra kvalitativtresultat har jag aldrig fått som då med 14 ägg, 12 mogna, 9 fina så ett till mig och 8 till frysen.
Anlo: Har ni dom pengarna och kan avvara även om ni behöver göra fler IVF-försök så tycker jag ni ska slå till på en jacuzzi. Man måste leva oxå och göra annat under IVF-försöken i den mån ekonomin tillåter.
Anlo: Det är svårt det där med att rådge då vi alla har olika förutsättningar beroende på vilka äggstockstyper vi har. Jag tycker du ska skriva ner lite frågor som du undrar över och ringa Linné så du får riktiga svar av dom.
Jag hoppas det går bra för dig, KRAM!!!!
Anlo: Jag tycker att VUL under sprutperioden kan göra ont och det beror nog på att äggstockarna påverkas ordentligt av alla hormoner.
Anlo: du vet att jag finns här och även lite mer privat:)
Ingela är mamma till en fd klasskompis till mig och jag tycker Ingela är jättegullig och bra att ha och göra med. Förstår att du känner dig gråtfärdig det blir man i den här karusellen och alla hormoner gör ju sitt oxå. KRAM igen vännen!!
Anlo vännen: Jättetråkigt (milt sagt) att han inte kan följa med....det är inte kul att behöva gå igenom sånt här själv. hör av dig om du vill, stor kram!!
Anlo: Grattis till resultatet. Lite kul sagt av Holte, undrar vad han tyckte att ni satsade på förra gången?
pp08: Neeeej, vad sorgligt!!! Kram på dig!!