• anlo24

Vi på CvL fortsättningen

Marvin skrev 2010-06-09 21:30:31 följande:
    Jag känner i princip igen allt du beskriver!! Jag sjukskrev mig ett par dagar. Inget som CvL rekomenderade men jag tyckte synd om mig och var också trött!!

Hoppas att du snart mår bättre!!

Lycka till på TD!!
    ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
    Hade du samma som jag vad gäller typ av smärta? Jag har varit sjukt trött må o tis, sovit middag 1- 1 1/2 t o ändå sovit på natten.
    När man ringer o frågar är ju allt normalt. Men jag skulle ringa igen om det onda blev värre.

När började det för dig? Hade du så under hela ruvningstiden?

Sov gott
  • anlo24
    Embla82 skrev 2010-06-09 22:21:40 följande:
    Anlo, det är sjukt vad man glömmer fort men nog har jag känt av många hugg i magen!! värst var det på nätterna efter att jag kissat, och så är det även fortfarande. Det är som att äggstockarna på nåt sätt flyttar på sig igen när man kissat typ. Så jag tycker det låter väldigt lovande för dig anlo!!

jag skulle försöka ta det lungt med lyften om jag var du, kanske kan någon annan hjälpa till? du kan ju säga att du fått ont i ryggen..?

Kram 
    Tack för dina goda råd. Jag har faktiskt gått på den linan. Sagt att jag har ont i ryggen. Lugn pat inatt som ska sova. Hoppas det blir så :)
    Däremot fick jag larmsökaren tillsammans med en annan tjej. Hoppas att det inte stoppar nga hjärtan i natt för jag känner mig inte så upplagd för en springtur. Haha.

Min sambo tycker iaf lite synd om mig. Frågade igår när vi skulle lägga oss om jag hade mycket ont. Det har han aldrig gjort förrut. Alltid nått Glad

Jag hoppas såå på att jag kan få komma över till er andra tråd snart. Blir en liten morot i allt annat.

kram o sovgott
  • anlo24

Tjenarehejsan. Ge inte upp än. Flera har fått blödn men ändå testat pos. Jag håller tummarna för dig! Skickar kramar till dig!

• anlo24
    Marvin skrev 2010-06-10 21:07:39 följande:
    Det där med smärta är ju svårt att jämföra, men jag kanske inte hade så mycket hugg, men trots att jag skulle jobba hemma vid datorn dagen mellan ÄP och dagen efter ET, blev det inte så många timmar. Jag sov massor och så på TV. Tyckte det gjorde ont att gå och när vi åkte bil gjorde det ont när det var gupp i vägen.

6/5 gjorde jag ET och jag har i min presentation skrivit att 4-10/5 hade jag ibland väldigt ont och svårt att gå utan värk!! Så det varade ca 5 dagar efter ET. Hur långt har du kommit nu?
    Ja, det är ju tyvärr så att ringer man om något så säger de att det är normalt...men, men

Tycker du är stark som orkar jobba!! Du har ju dessutom ett mer fysiskt krävande jobb än jag!! Jag krävde av min chef att jag inte skulle behöva hålla någon kurs under behandligen och precis efter. Det blev lite omplanering, men inte så mycket!!

När är TD??

Lycka till!! Kram
    ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
    Hej Marvin. Tack för ditt svar Glad

För mig gör det inte ont att gå. Utan bara sitta/resa på sig. Sen molvärker det ibland i magen som mensvärk typ men det sitter inte så länge. Förra natten var hemsk på jobbet. Nästan gråtmild när jag for hem. Men efter att jag sovit nga timmar så kändes det bättre, Var helt borta nga timmar o sen kom det igen men bara lite ont. Nga ggr idag känt av magen men helt ok. Fast då är jag inte nöjd med det heller. Livrädd att alla symtom ska försvinna nu. Jag gjorde ET i lö så RD 6-7 beroende på om jag räknat ET som dag 0 eller 1. Jag har TD 21/6 så det är långt kvar Obestämd

Såg att du var på VUL. Grattis till lilla pyret. Antar att det måste vara en fantastisk känsla. Hoppas att jag själv får uppleva det snart.

Kram o sovgott
  • anlo24

Märtalina. Stort grattis!! Det är helt fantastiskt. Vilken lycka. Uppdatera mig. Har internetproblem. Vilken dag testade du på? Vad har du haft för symtom? Jag har fortfarande lite ont när jag reser mig men mkt mindre idag. Känner inget i magen idag. Rädd att symtomen ska försvinna. Idag RD 6. Börjar nå den magiska gränsen. Kramar till dig!

• anlo24

Jag har en liten svacka idag. känner inte lika mycket o ingen molvärk eller så idag.
    Hur har ni andra känt det typ runt dag 6-7. Kommer ni ihåg? :)

Vad gör ni denna trista fredag som denna? Hoppas på sol snart.

• anlo24

Tack för peppningen Märtalina. Och stort lycka till nu. Kom gärna hit o hälsa på så vi får lite goda råd från nån som lyckats. Kramar till dig!

• anlo24

Hej tjejer. Hur har ni det? Vet ni om man kan få lite molvärk av Progresteronet? Alltså är det sanna el falska symtom? Har en deppdag. Ville ta ett glas vin men fick inte för min sambo. Kanske lika bra det. Känner mig som värsta pms:en. Gråtmild o ledsen.

• anlo24

Men stackars dig! Finns det ingen rättvisa i världen? Skickar stora tröstkramar till dig

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen