Vi på CvL fortsättningen
Hoppas att du snart mår bättre!!
Lycka till på TD!!
När man ringer o frågar är ju allt normalt. Men jag skulle ringa igen om det onda blev värre.
När började det för dig? Hade du så under hela ruvningstiden?
Sov gott
Tjenarehejsan. Ge inte upp än. Flera har fått blödn men ändå testat pos. Jag håller tummarna för dig! Skickar kramar till dig!
Tjenarehejsan. Hur går det för dig? Har du fått ner mens?
Märtalina. Stort grattis!! Det är helt fantastiskt. Vilken lycka. Uppdatera mig. Har internetproblem. Vilken dag testade du på? Vad har du haft för symtom? Jag har fortfarande lite ont när jag reser mig men mkt mindre idag. Känner inget i magen idag. Rädd att symtomen ska försvinna. Idag RD 6. Börjar nå den magiska gränsen. Kramar till dig!
Jag har en liten svacka idag. känner inte lika mycket o ingen molvärk eller så idag.
Hur har ni andra känt det typ runt dag 6-7. Kommer ni ihåg? :)
Vad gör ni denna trista fredag som denna? Hoppas på sol snart.
Tack för peppningen Märtalina. Och stort lycka till nu. Kom gärna hit o hälsa på så vi får lite goda råd från nån som lyckats. Kramar till dig!
Hej tjejer. Hur har ni det? Vet ni om man kan få lite molvärk av Progresteronet? Alltså är det sanna el falska symtom? Har en deppdag. Ville ta ett glas vin men fick inte för min sambo. Kanske lika bra det. Känner mig som värsta pms:en. Gråtmild o ledsen.
Men stackars dig! Finns det ingen rättvisa i världen? Skickar stora tröstkramar till dig