• anlo24

Vi på CvL fortsättningen

pp08 skrev 2010-07-06 23:07:31 följande:
    Anlo: jag brukar använda CBs digitala ÄL tester. Läste i någon annan tråd att man kan se på stickan när man tar ut den ur behållaren om man kan se en tunn streck redan. enligt bruksanvisningen ska man inte lita på dessa streck, men jag har också märkt att det börjar med ett tunnt streck brevid kontrollstrecket som blir allt starkare när de 2 dagar digitala testet ger utslag närmar sig. När digitala testet ger utslag är strecket jättestarkt, om jag kollar på helt fel dag ser jag bara kontrollstrecket.

ÄL kan ibland komma mycket senare än vanlig. Jag hade så de första månaderna när min mens kom igång igen efter förlossningen, trodde först att jag inte hade ÄL, gav upp hoppet men testade igen när jag trodde att jag kände igen trådiga flytningarna, var då nästan på CD 20! Och då fick jag mens bara 1 vecka senare
    Tack för ditt svar. Jag använder CB digitala test med smile på. Känner inte till nått kontrollstreck på dom. Eller har jag missat det? Idag på CD 20 fick jag tempsteg men har inte testat än. Mina flytningar är vattentunna. Så det borde inte vara ÄL eller?
  • anlo24

Hej tjejer.

Nu börjar nya tag efter sommaren. Idag fick jag pos på ÄL stickan. Och nu tändes ett litet hopp för mig.
    Såg att CVL öppnar på to. Skickade ett  mail om att få göra FET då. Tror ni att det är möjligt för dom?? Första dan efter sommarstäningen.

Kramar till er

• anlo24
    Cahela skrev 2010-08-02 17:35:39 följande:
    Anlo: Dom öppnar för patienter på måndag, antar att dom har planeringsdagar fram tills dess.
    Betyder det att det är kört för min del då?

Kram
  • anlo24

God morgon tjejer.

Jag har provat att ringa kliniken idag. Dom säger att dom öppnar idag men man kommer bara till tlf sv.
    Hade gärna pratat med dom för att få besked om jag kan göra FET idag. Känner allt mer att det är lite långsökt.
    Men hoppet är det sista som överger :)

Ha en bra dag i solen.

Kram

• anlo24

Jag har nu fått tag på kliniken. Det tog sin lilla tid Tyvärr var det som vi befarade. Labb personalen skulle starta upp maskinerna idag. Sen ska dom servas. Så tidigaste frysförsöket kan göras på må. Så denna gång snavade vi på målsnöret :| Men det var nog nån mening med det. Så nu blir det en mnd väntan till den ursprungliga planen. Kramar till er!

• anlo24

Hej Susie! Kul att se dig här o att det går bra för dig. Kan förstå att du känner dig nojig men försök att njut! Det är ju din dröm som gått i uppfyllelse. Kom ihåg det!

• anlo24
    myran6801 skrev 2010-08-09 21:08:22 följande:
    Halloj alla, har verkligen känt av sprayen denna gång. Svettningar och uppkörd mage. Har inte känt ngt alls vid de två tidigare gångerna, undrar varför jag gör det nu. Imorgon ska jag äntligen på akupunktur igen, det var innan semestern senast vilken känns som det var en evighet sen. Har dock drukit örtavkok hela sommaren. Hur har ni andra det? kram M
    Skönt att du är igång Myran. Fast sprayen är inte rolig. Iaf för mig :( Jag hade hemsk huvudvärk typ migrän.
    Men nu är det vår tur att plussa!!!! jag kommer att följa dig o hålla alla tummar jag kan :) Du ligger lite före mig. Jag kommer att göra FET på  nästa ÄL. Vilket blir runt v 35.

Sköt om dig!!  Hur ser din planering ut nu?

Kram AL
  • anlo24

Hej. Jag trodde att du låg långt före mig. Glömmer lätt att det är långa förberedelser med spraymetoden. Ser fram emot att ruva ihop Kram

• anlo24

Hej. Det lunkar på. Jag väntar på fet nästa äl. Runt v 35. Har ett läkarsamtal den 23/8. Ser fram emot det. Hur mår du själv? Ngt jobb på gång? Trivs ni bra? Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen