• anlo24

Vi på CvL fortsättningen

Såå ledsen för din skull Myran. Det gör ont i mig.

Själv verkar jag också gå mot ett minus. Fick mensvärk i morse o lite spottings idag.
    Mitt tröstpris är dock lite sol i Nice, min sambo har bokat bord på en restaurang ikväll. Ska nog dricka lite vin o dränka mina sorger. Tror ni det är ok???
    Tänkte testa imorgon. Vill helst inte veta.

Behöver lite råd!!

Kram

• anlo24

Curly. Jag ser ingen anledning till att inte köra på ditt gröna kort. Läkarna säger hela tiden lev som vanligt. Det är bra att rör på sig...

Myran. Förstår din oro och fundering. Men du fick ju neg först o pos andra testet så jag tror absolut att du är gravid. Flera har ju mens o är gravida så det är säkert ingen fara. Har du testat igen? Hoppas så för er skull att det förblir pos!!

Kramar

• anlo24

Hej Embla.

Är du hemkommen nu? Har du varit på VUL? Hur mår du?

Kram

• anlo24
    Susie skrev 2010-04-29 21:05:54 följande:
    Hej tjejer,har haft fullt upp med hemmarenovering...känns skönt såhär vid IVFtider.Ville bara skicka över stora kramar till dig Anlo! Fan va tråkigt....jag hoppas du har kommit ur den värsta fasen. Har tänkt på dig så mycket, MÅNGA KRAMAR!
    Tack Susie. Du är så go. Livet tuffar på. Har inte riktigt haft tid att sörja än känner jag. Men det är iaf skönt att jag har en till beh inplanerad snart. Har två bröllop att gå på nu inom 2 v. Känns skönt att inte behöva ljuga så nån fördel finns det alltid.

Hur är det själv?

Kram
  • anlo24
    Marvin skrev 2010-05-05 13:39:45 följande:
    Pratade precis med CvL och av de 9 äggen var 5 mogna och av dem blev 3 befruktade!! ET imorgon em!!
    Jätte stort Grattis. Så härligt!! Det kommer att gå super imorgon. Skönt med ett bra resultat :)

Kram
  • anlo24

Jag fick en stor flytning idag. Långa trådar. Kan det vara ÄL redan?? Är på CD 12 idag. Fick ÄL dag 18 förra mnd inför FET:en. Tänkte testa denna mnd mer för att se hur kroppen fungerar. Har lite känningar i magen men det brukar jag ha lite innan ÄL annars också.

Vill helst inte börja testa för tidigt då jag tycker att det är jobbigt.

Hur är det med er andra tjejer?? Jag har varit lite off sista dagarna. Haft en liten svacka. Känns lite hopplöst nu..

Kramar till alla

• anlo24
    Marvin skrev 2010-05-05 17:15:49 följande:
    Anlo - Tack!! Har nog ingen koll på det du frågar efter...CD...är det menscykeldag 12, du menar? Du menar testa med ÅL-sticka? Mamma pratade om att på 70-talet kollade man temperaturen istället...kan vara ett alternativ till dyra test!!
    Haha. Det kör med det också. Men den har inte riktigt samma känslighet. Får ofta utslag på stickan innan tempen stiger.

CD är menscykeldag. :)
  • anlo24
    CurlyRed skrev 2010-05-05 18:20:24 följande:
    hihi Marvin du hade EXAKT samma ÄP resultat som oss 9 ägg, 5 mogna och 3 blev befruktade - 1 till oss och 2 till frysen!! Lycka till nu m ruvningen!!! Och önskar dig stooort tålamod, det verkar behövas, för har väl aldrig varit med om att tiden går såååå låååångsamt.....är på RD13 och testade minus igår... men ska väl vänta till RD18 som CVL säger, så jag har fortfarande ett minimalt hopp kvar...annars FET så snart det går !Anlo - lycka till m ÄL! Kör ni "naturliga metoden den här månaden" eller blir det FET?
    Det blir naturell. Väntar på IVF start.
  • anlo24

CurlyRed:

Jag får ett leende på mina läppar när jag läser ditt inlägg. Det känns som att du skrivit av mina tankar o känslor. Känner så igen mig.

Jag fick också 3 befruktade av 9 ägg. Vissa stunder tänker jag att det är klart att vi kommer att bli föräldrar. Att det bara är en tidsfråga. Och i mina mörkare stunder blir jag livrädd att IVF inte kommer att funka. Och adoption tar ju flera år.
    Men orkar inte riktigt stanna i den känslan.

Men samtidigt är det skönt att vi har varandra här på FL.

Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen