Vi på CvL fortsättningen
Hej tjejer. Idag är en stor dag i mitt liv. Har fått tillbaka ett ägg idag. Den Hade delat sig till 6 celler. Lite tidigare än förväntat. Så Oddvar Hade goda förhoppningar om ägget fick 3 ägg till frysen. Jag är så lycklig!
Hej tjejer. Idag är en stor dag i mitt liv. Har fått tillbaka ett ägg idag. Den Hade delat sig till 6 celler. Lite tidigare än förväntat. Så Oddvar Hade goda förhoppningar om ägget fick 3 ägg till frysen. Jag är så lycklig!
God morgon tjejer. Solen skiner o de är en härlig dag. Men mitt humör är inte på topp. Har redan fått en svacka. Och är bara på TD 3-4.
Mina symtom är inte så starka. Gör inte lika ont i magen. Mindre kramper o känningar i magen. Idag lite mer tryck som ilningar bak mot ändtarmen. Vet inte om det har att göra med att jag tar vaggitorierna i ändtarmen. Fick ni andra samma symtom som tog vagg där??
Lite öm i bröstvårtorna men inget annat.
Kommer inte ihåg hur starka symtom jag hade sist.
Hur mår ni andra??
Är det nån som vet om det är ok att ta ett bad idag. ÄP i to och ET i lö?
Jag kommer inte ihåg sen förra ggr vad dr sa. Bara att man inte skulle bada i början pga infektionsrisken.