Poussin skrev 2011-01-18 19:59:02 följande:
Curly - Tack för kramar och tankarna imorse!
Åh, vad är det för skiva från din yoga? Jag är på jakt efter någon bra sån musik, men tycker det är så svårt att hitta. Ska även titta efter ljudboken, låter som en bra idé. Går du ofta på yoga? Går du på ett specifikt yogaställe eller på t ex SATS? Jag går på SATS, trivs bra med det, men har börjat gå över till body balance på senare tiden, hoppar lite emellan.
Nu ska jag titta på Solsidan på tv4 play (missade det i söndags) och ta SISTA menopur sprutan, imorgon blir det pregnyl istället, funderar på om jag ska tända en brasa för att mysa till det lite...
Kramar till er alla
Yoga skivan hette "Garden of Gods" jag köpte den i Stockholm på Drottninggatan, i backen upp mot Strindbergkvarteren (på vä sida om du kommer fr Åhlens). Dom sålde lite allt möjligt "lite alternativt" om du förstår
Böcker, spikmattor, rökelse, skivor...Vet ej om den finns kvar dock, men du kanske kan hitta skivan på nätet.
Jag går också på SATS, & kör styrka/springer, men har köpt 10g kort på Yogayama yoga studio på Jungrugatan uppe vid Ö-torg. Dyrt, men känns ändå roligt att unna sig lite lugna mysiga stunder i vardagen under den här tiden i livet. Det stället kan jag verkligen rekommendera, mysig atmosfär, bra lärare. Inte så stort, dvs ej trångt, de har 3 salar, så finns alltid pass man kan hoppa in på (& bäst av allt - man behöver ej boka iförväg, man bara går dit). Härliga ekologiska tvålar, shampo/balsam, bodylotion & deospray - allt ingår.
Bor du i Stockholm & gillar Yoga - så testa
!
Har blivit lite "nördig" m ekologiskt o bra mat & sånt i den här svängen, läst rätt mycket böcker & är med på några utländska forum om naturlig fertilitet osv. Gissar att jag inte gjort samma om vi lyckats bli gravida inom 3-6 månader då för 3,5 år sen när vi började
.