• Kakor

Vi på CvL fortsättningen

Curly: Testa du, blir det negativt så är det bara att testa om några dagar och blir det positivt så kan du glädjas redan nu. Lycka till!! :)

Själv är jag nu i vecka 10 och ska på inskrivning till barnmorskan. Mår just nu oförskämt bra känner bara lite trötthet.

Kram på er och lycka till alla som håller på just nu!

• Kakor

Är åter i Sverige efter en välbehövlig semester i Frankrike, har mycket att läsa igen men det får bli en annan dag. Har bara hunnit se lite.

Grattis Susie & Marwin!

Tänker på er som ruvar och håller tummarna!!!

CurlyRed: ÄL kan ju bli fördröjd så ge inte upp hoppet än.

Till er som fått minus, hoppas jag verkligen att ni kan göra ett nytt försök så snart ni orkar. Man får verkligen vara hur negativ som helst efter ett minus.

Själv är jag i vecka 13 nu och ska på ytterliggare ett ultraljud imorgon så jag hoppas verkligen att allt är bra. Det blir första gången min man får se bebis och andra gången jag får sen den lilla krabaten.

Kramar Cookie

• Kakor

GRATTIS EMBLA!!!!!!!!! Underbart!
    Jag gjorde VUL i v 7+1 så det är inte såååå långt kvar tills du kan göra ett {#lang_emotions_smile}

• Kakor

Dahlia: Tycker det är en bra idé så kan vi länka till den i trådstarten (Embla, kan du fixa länkningen så fixar jag tråden)

• Kakor

Dahlia: Stackars! Kramar om! Det finns ingen rättvisa i världen... Hoppas du orkar starta om igen.

• Kakor

anlo: Vad tråkigt :(, kramar om!
    Tycker nog också att du ska satsa på ett färskförsök och om det inte skulle gå så betala för ett frysförsök.

• Kakor

Hej på er allihop!

Vill bara önskar er lycka till nu när ni startar med nya försök inför hösten.
    Hoppas att se er all i gravidtråden snart!

Kram Cookie

• Kakor

myran & anlo: Gråter kramar om! Hoppas ni orkar finna kraft att fortsätta ändå trots dessa eviga bakslag.

• Kakor
    myran6801 skrev 2010-09-04 17:00:24 följande:
    Nu är vi hemma igen efter ET. Igår väntade jag hela dagen på att de skulle ringa men när jag inte hade hört ngt så ringde jag halv fyra på eftermiddagen. Helt otroligt nog hade vårt lilla ägg befruktats och de sa jag skulle komma som planerat. Det var Dr Thomas som gjorde ÄP och ET och han sa när vi kom idag att han varit så orolig att vi inte skulle få ses idag, de är verkligen empatiska och snälla på CvL. Han tog sig god tid att förklara kvaliteten och chanserna. Denna gång var det ett 4 celigt men med lite fragmenteringar i kanterna, vad det nu betyder. Hade det funnits fler ägg hade man satt tillbaka två för att öka chanserna, men tyvärr Gråter 
    Positivt dock var att förra gången hade vi bara 2- och 3-celliga. Så nu får vi hålla tummarna.

Sköt om er alla vänner,
    kram M
    Håller tummarna hårt för att det lilla ägget vill fastna!!
  • Kakor
    anlo24 skrev 2010-10-10 07:40:03 följande:
    Jag har plussat!!!! Starkt pluss nästan omgående. RD 14. Kan knappt fatta att det är sant. Helt skakis i hela kroppen. Ska köpa ett test med veckoindikator idag Glad Min sambo blev nog lite tagen av min stora glädje. Han blev överlycklig men sa också ja men det är tidigt än... Det kan gå fel... Och det vet man ju när man hängt på FL ett tag. Men nu ska jag glädjas åt detta. Det första plusset i mitt liv. 4:e försöket. Ska försöka tänka att jag väntar barn o inte evt missfall.

10 okt är en dag jag alltid kommer att minnas Hjärta

Kram från mig.
    Grattis!!!!!!!!! Skrattande Och du har helt rätt, du väntar barn inte missfall.
  • Kakor

God jul å gott nytt år allihop! Å så hoppas vi på bebislycka för alla nästa år.

• Kakor
    Cahela skrev 2011-04-03 17:23:03 följande:
    Hej tjejer, vet ni vad?
    Jag har testat PLUS IDAG!!!!
    Grattis!!!!!
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen