Inlägg från: snigelinan |Visa alla inlägg
  • snigelinan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Buttelina skrev 2010-02-21 09:35:44 följande:
    nää det verkar inte så *snyft* såå himla trist!!! jag ska fan bunkra gamla favoprint på salgen
    Jamen åh, så hopplöst
  • snigelinan
    Buttelina skrev 2010-02-21 09:37:55 följande:
    jaa verkligen!! jag tänkte sälja våra älgar i strl 116 tex.. men nu håller jag stenhårt i varenda sån tröja
    Ja, det förstår jag att du gör! Stella har ju redan strl 122 i såna tröjor.. och vi har nog bara orkidéer och änglar i strl 128.. + ett gäng knapptröjor, som hon inte gillar ändå..
  • snigelinan
    Love Isac skrev 2010-02-21 10:42:40 följande:
    Lite OT...någon shop som säljer NS som har frakt fritt nu??Vet någon?Tack!!=0)
    www.smavi.se
  • snigelinan
    Zvartaliljan skrev 2010-02-21 10:44:23 följande:
    någon som har Wii?? Funderar på att beställa till sambon i födelsedagspresent sen (o lagom då för mamman att börja träna med ) Vad behöver man köpa för att kunna spela 2 stycken o vilka spel är bra?? OT jag vet men ni brukar ju veta det mesta
    Åh, ja, vi har Wii En extra handkontroll+nunchuck är ju bra till att börja med Sports-spelet som följer med är roligt Vi gillar även Wii sports resort och Mario-spelen. Wii fit köpte vi efter jul, men har inte plockat upp än {#lang_emotions_embarassed}
  • snigelinan
    Pepper79 skrev 2010-02-21 10:50:31 följande:
    Håller med om att wii sports resort är roligt.  Och som du säger är det bra att köpa till en extra handkontroll. Mario spelen tyckte jag inte var sååå roliga så de har jag sålt. Nu köper vi spel som har Motion Plus då jag tycker att det blir mer realistiskt. Har Wii Fit men tycker inte att det var så roligt så det står i princip oanvänt....
    vi köpte nog mest wii fit för att komma åt balance boarden till winter olympics-spelet har du några bra tips på spel m motion plus?
  • snigelinan
    Zvartaliljan skrev 2010-02-21 10:50:19 följande:
    Vilka spel har ni?
    åh, vi har ju som sagt inte testat wii fit än, så jag vet inte riktigt hur jobbigt det är Men vanliga sports är också ganska bra träning i början, åtminstone fick jag träningsvärk och Maia kan nog gilla det också
  • snigelinan
    Love Isac skrev 2010-02-21 10:53:12 följande:
    vilken e nu finast då??Ns-mössan eller Molos bilmössa till den bruna lurven med blå kantband??
    jag skulle tagit ns-mössan. Tycker det är lite konstig passform på molomössorna..
  • snigelinan
    Pepper79 skrev 2010-02-21 10:54:10 följande:
    Det har ju inte kommit så många än . Men än så länge har vi bara ett tennisspel. Vilket winter olympics är det ni har, Sonic & Mario eller ngt annat?
    ja, det är Sonic och Mario.. barnen gillar det Vi har fyra kontroller med motion plus, hade ju varit bra att kunna använda dem
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16