Inlägg från: snigelinan |Visa alla inlägg
  • snigelinan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Cafe2012 skrev 2010-01-15 20:32:21 följande:
    Jag tycker det är en jättefin modell! Var lite tveksam innan jag såg den på men Emelie hade dalmatinerna förra sommaren och den var en stor favorit.
    Nu kunde jag inte hålla mig härifrån längre

Tyvärr är modellen inte likadan Gillar inte heller denna, men gillade fjolårets. Kanske är den finare på, men jag är skeptisk..
  • snigelinan
    Smultronhjärta skrev 2010-01-15 20:40:08 följande:
    Nä men! H E J Hur mår du?
    Hej!

Det är ganska bra, tack! Har läst här nästan varje dag sen jag försvann.. {#lang_emotions_embarassed}
  • snigelinan
    Buttelina skrev 2010-01-15 20:43:14 följande:
    HEEEEJ gumman
    Heeej! Får plocka bort det där n:et i april haha.. Nåja, 3,5 månad klarade jag iaf
  • snigelinan
    Buttelina skrev 2010-01-15 20:49:14 följande:
    nu återstår bara att få tillbaka dig på msn
    Hehe, det händer nog inte tyvärr
  • snigelinan
    Mitt livs lycka skrev 2010-01-15 20:54:13 följande:
    God kväll i tråden! Har en fråga till er experter: En tjej som normalt har stl 134/140 i typ Lindex, Hm etc. tror ni hon kan ha Molo-knapptröjor (från hösten) i stl 128...? Eller är det för optimitiskt tänkt.. Tacksam för hjälp!  
    Mjae. Det beror lite på hur långa armar hon har Min dotter är nog ca 130 cm lång och har 134/140 i Lindex tröjor och 140 i Molos knapptröjor.
  • snigelinan
    ChokladMoshin skrev 2010-01-15 21:03:30 följande:
    JAg är nöjd med att du hittat tillbaka till oss , hänger inte så mycket på det andra stället som du kanske märkt av olika anledningar.
    Näe, jag ska inte vara här så jättemycket har jag tänkt. Har blivit väldigt restriktiv och nu har gubben fått en stalker också som ringer och terroriserar oss dagarna i ända Väntar bara på att han ska komma och knacka på dörren..
  • snigelinan
    Buttelina skrev 2010-01-15 21:09:43 följande:
    vaaa  vad hemskt
    Ja, det är obehagligt :( Vi får väl se vad som händer. Förmodligen gör vi en anmälan redan nu, så den finns OM han kommer hit.
  • snigelinan
    Cafe2012 skrev 2010-01-15 21:11:18 följande:
    Det har jag inte äns tänkt på...men tog fram en bild när E har den gamla på och de är ju olika. Jag som beställt två stycken :( Fast jag hoppas jag gillar den ändå....annars får jag ju skicka tillbaks dem. Tycker inte heller om dubbelstorleken. E hade 116 på dalmatinerna så ville köpa 122 men beställde nu 122/128. Finns ju risk att hon drunknar i den.
    Ja, det är svårt med strl när det är dubbel Hoppas den är fin på, det ska bli spännande att se sen, för du visar väl bild? Då kanske jag ångrar mig också
  • snigelinan
    Mitt livs lycka skrev 2010-01-15 21:12:11 följande:
    hur långa armar har din dotter? *låter som en konstig fråga om man tar den ur sitt sammanhang*
    Åh, jag vet inte Men hon växte liksom ur knappisarna i 128 på ärmlängden först..
  • snigelinan
    Cafe2012 skrev 2010-01-18 10:20:04 följande:
    Jag tycker oxå det finns massor med underbara print i vår. Har hittils beställt: Till Albin: Hajtröja med stjärnärmar, robottröja med stjärnärmar och lastbils t-shirt. Linne med akvariefiskar Till Emelie: Långärmad med knapp i printen: kaniner och prästkragar Kortärmad med knapp airbrush flowers Klänning med prästkragar och karusellhästar. Långärmad tröja med hajar. I min "måste ha lista" finns än så länge: T-shirt med hajar och akvariefiskar Kortärmad med knapp i prästkragar och flowerfield. Långärmad med knapp Flowerfield Och ev klänning med flowerfield om jag (och Emelie gillar årets modell :) Misstänker att listan kommer bli längre
    Var kan man se mer plagg med flowerfield-printet? Har bara sett linne än och där ser man ju inte så mkt.. :(
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16