Inlägg från: snigelinan |Visa alla inlägg
  • snigelinan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

ängeln83 skrev 2010-01-23 10:11:17 följande:
    Ah, tack, har dom fortfarande fraktfritt?
    Det står så iaf
  • snigelinan
    Zvartaliljan skrev 2010-01-23 10:25:35 följande:
    Godmorgon Åhhh vad jag är shoppingsugen!! hmm...snigelinan...Sara?? står ju inget i presentationen men man får väl gissa med tanke på namnet Har jag fel så ber jag om ursäkt...
    Jaaa Har inte kommit mig för att göra en pres eller skaffa bild än.. och snigelina utan n får jag byta till när det gått 6 mån sen avreggningen
  • snigelinan
    Zvartaliljan skrev 2010-01-23 10:32:39 följande:
    Välkommen tillbaka, saknat dig här ju Hur mår du? Har följt dig lite på facebook med viktminskning o så o det verkar ju gå jättebra
    Tack Jag har allt läst här och nu kunde jag inte hålla mig härifrån att skriva heller

Jag mår ganska bra! Har ju varit sjukskriven sen maj08, men ska nu börja arbetsträna. Så jag är på väg tillbaka.. Och ja, viktminskningen går bra.. är halvvägs nu
  • snigelinan
    Stormis skrev 2010-01-23 14:32:42 följande:
    Du kan inte ha större. Jag provade båda stl på min nu ca 85-86 cm långa tjej och 74/80 sitetr perfekt nu, dvs för liten i sommar. Och 86/92 är för stor nu, kanske tom i sommar så jag måste tyvärr avvakta. Vill inte köpa den mindre för fullpris med så kort anv.tid och den större blir kanske inte heller lagom i sommar så där får jag med ta era left-overs .  PS Säg gärna till om du hittar långärmad babytröja i prästkragar någonstans för den spanar jag också efter.
    LLM har både långärmad och kortärmad babytröja med prästkragar
  • snigelinan
    Stormis skrev 2010-01-23 14:36:39 följande:
    Ha ha, skrev visst samtidigt . Vet du fler ställen?
    Matador
  • snigelinan

Kycklingsuiten är ju bara för sööööt..

• snigelinan

Här har det också tittats på Robinson och lagts ut auktioner samtidigt Bara tio, har ett antal kvar till imorgon också.. Provade med sommarkläder, får väl se hur det kan gå

• snigelinan
    Busbellan skrev 2010-01-23 21:57:58 följande:
    Vad heter du på tradera?
    Får man svara på det nu? Aja, annars blir jag väl anmäld bara robson99
  • snigelinan

Vad skulle ni sätta för utrop och köp nu på randiga kortärmade katvig-klänningar? Både sparsamt använda och nån ny med lapp.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16